Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atrian maksalaatikko jäi syömättä

Vierailija
13.08.2022 |

Joskus tulee vahingossa väärän merkkistä, kuten nyt. Yritin syödä, mutta pakko oli jättää kesken. Ihmeellistä märkää velliä, jossa on jotenkin ällöttävä kusinen maku. Mikä tekee tuosta niin pahan verrattuna Saarioisten ihan hyvään maksalaatikkoon? Syökö ne tehtaalla tuota itse koskaan?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkää velliä? :xD Veden osuus joku 55% ehkä, jos on velliä :)

Vierailija
2/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkää velliä? :xD Veden osuus joku 55% ehkä, jos on velliä :)

Voitko lainata mittaria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin märkää Atrialla maksalaatikko, onkohan pakastettu tehtaalla ettei ole muuttunut keitoksi kaupan hyllyllä? Saarioisen maksalaatikossa ei vettä lainkaan.

Atrian maksalaatikko ainesosat: riisi, vesi, sianmaksa (12 %), siirappi, maitojauhe, rypsiöljy, rusina, jodioitu suola, muunnettu perunatärkkelys, sipuli.

Saarioinen Maksalaatikko ainesosat: Maito, riisi, sian-, broilerin- ja naudanmaksa 16 % (Suomi), rypsiöljy, siirappi, rusina, jodioitu suola, voi, sipuli, mausteet (mm. valkopippuri).

Vierailija
4/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pahaa, näyttääkin joltain koiranruoalta. Saarioisten maksalaatikko on hyvää.

Vierailija
5/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää kaikki maksalaatikot syömättä. 

Vierailija
6/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään maksalaatikkoa ainoastaan jouluna, kuuluu pohjalaiseen joulupöytään.een sen itse.

Vierailija
7/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää kaikki maksalaatikot syömättä. 

Syön itse vain jouluna hieman Saarioisten maksalaatikkoa.

Vierailija
8/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mikään muu ei oo käypää, kuin saarioisten maksalaatikko rusinoilla. Ja ehdottomasti kylmänä. Tämä mieliteko on mun pms-oire. Kuten myös HK:n herkkumaksamakkara. Muulloin en kykene, eikä tee mieli, kyseisiä herkkuja.

Vierailija
9/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin märkää Atrialla maksalaatikko, onkohan pakastettu tehtaalla ettei ole muuttunut keitoksi kaupan hyllyllä? Saarioisen maksalaatikossa ei vettä lainkaan.

Atrian maksalaatikko ainesosat: riisi, vesi, sianmaksa (12 %), siirappi, maitojauhe, rypsiöljy, rusina, jodioitu suola, muunnettu perunatärkkelys, sipuli.

Saarioinen Maksalaatikko ainesosat: Maito, riisi, sian-, broilerin- ja naudanmaksa 16 % (Suomi), rypsiöljy, siirappi, rusina, jodioitu suola, voi, sipuli, mausteet (mm. valkopippuri).

Onpa suuri ero reseptissä, tuohan sen selittää.

Vierailija
10/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättä jää Atrian velli.

Vierailija
11/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrialla on korkeampi vesipitoisuus.. Ja sian maksa maistuu erilaiselta kuin naudan ja sian maksat.

En syö tehtaalla maksalaatikkoa, mutta kotona kyllä. Ostan sen varsin edullisesti Atrian henkilökuntamyymälästä.

Atrian laatikko pitää lämmittää uunissa, ei mikrossa. Siten sen parempaa.

Vierailija
12/45 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atrialla on korkeampi vesipitoisuus.. Ja sian maksa maistuu erilaiselta kuin naudan ja sian maksat.

En syö tehtaalla maksalaatikkoa, mutta kotona kyllä. Ostan sen varsin edullisesti Atrian henkilökuntamyymälästä.

Atrian laatikko pitää lämmittää uunissa, ei mikrossa. Siten sen parempaa.

Ja vuorata puolukkahillolla, että maku peittyy :)

Vierailija
13/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tarjota koiralle, kun en saa tuota kusilaatikkoa alas. Koira nuuhkaisi eikä syönyt.

Vierailija
14/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin maksalaatikko on hyvää

Vierailija
15/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tälle palstalle inisevät ämmät voi olla niin yksinkertaisia että ostavat vahingossa vääränmerkkistä maksalaatikkoa ja vielä kehtaavat rutista siitä.

Vierailija
16/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksalaatikkoa ostetaan vain koiralle. Tosin se on niin sokerista, että vain silloin tällöin herkuksi. Hyvin uppoaa myös Atrian maksavelli.

Vierailija
17/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa pakastetaan kun monesti kaupan hyllyssä jäinen. Mutta vesi kyllä haihtuu kun lämmittää voissa paistinpannulla.

Vierailija
18/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus lämpimänä tuosta Atrian mössöstä tulee karmea katku.

Vierailija
19/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian artesaanimaksalaatikko oli hyvää. Sitä ei myydä enää, joten teen itse

Vierailija
20/45 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaisloota ois maukasta ohrasuurimoilla, vaatikaa tehtailta. Lidlillä ei ole tehdasta.