Kerrostalo asujat! Myöntäkää, että te teette näin joskus
Eli käyt lattialle kyljelleen maaten ja painat korvan kiinni lattiaan ja kuuntelet, että mitä alemmassa asunossa tehdään!?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ootte kalkkiksia. Siellä likaisella lattialla ryömitte.
https://www.vidaxl.fi/e/aanen-vahvistin-kuuntelu--ja-tarkkailulaite/871…
Nyt nuita tilaa ties kuinka moni naapurikyylä. Et olisi mainostanut.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti suurin osa on kyyliä. Kyttäävät ja tuijottavat kun viet roskat. Kuuntelevat oven takana. Ihmiset on perseestä.
Enemmän tuo viittaa harhaisuuteen, kuin on totuudellinen kuva kerrostaloasumisesta.
joku häätö ilmoituksen saanut ei vieläkään tajua kun mulle ei kuulu mitään ei muillekkaan voi kuulua minun tapauksessa yläkerran "idiootti bioloki" väitti niin hänen seinä naapuri asunnot olleet myynnissä jo 3v eli tyhjinä minä lattia naapurina . poika ei oikein tajunnut musiikinsa voimakkuutta ja tömistelyä. vasta 3 kerralla meni perille ilmoitin turpaan tulee jos vielä jatkuu
Ei hitto mitä sakkia!? oikeesti??!😳
Ongelma on yleensä päinvastainen. Eli laitan kuulokkeet päähän (vastamelu) ja yritän olla kuulematta naapureita.. jopa peltorit ostanut.
Ei todellakaan kiinnosta kuulla yhtään mitään!
Vain silloin kun teen sivuttain punnerruksia yhdellä kädellä ja lepään hetken välissä.
En lattiaan vaan lämpöpatterin putkiston läpiviennin kohdalle. Normaali puhekin kuuluu vierusnaapurista ja alakerran naapurista, putket menee sivulle ja alas.
Ihaninta oli kuunnelle alakerran söpön opiskelijatytön voihkintaa kun sai....
M44
No pakko myöntää, että olen joskus kunnellut korva lattiassa, mikä alakerran yksinasujan ongelma on, kun huutaa vihaisesti, ilmeisesti puhelimeen, viidettä iltaa taas peräkkäin. En kyllä sittenkään erottanut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
No pakko myöntää, että olen joskus kunnellut korva lattiassa, mikä alakerran yksinasujan ongelma on, kun huutaa vihaisesti, ilmeisesti puhelimeen, viidettä iltaa taas peräkkäin. En kyllä sittenkään erottanut asiaa.
Täällä maaseudulla vähän samat ongelmat. Kun joku homma menee kunnolla päin peetä ja alan yksin kiroilemaan niin naapuri tulee tarkastamaan että onko hätä.
AP, työnnä pääsi vessanpönttöön ja kuuntele mitä siellä tapahtuu. Jos on liian hiljaista niin vedä se pönttö.