Olen lihava mies, joka tarvitsee seksiä 2-3 kertaa päivässä
Olen lihava mies, joka tarvitsee seksiä 2-3 kertaa päivässä.
Yleensä yritän harrastaa vaimoni kanssa seksiä 1 päivässä ja masturpoin 1 tai 2 kertaa.
Laihdutus huolettaa minua jos se kerran lisää Libidoa, seksuaalisia haluja ja aggressiota.
Uskallanko laihduttaa vai viekö pervoilu sitten kaiken ajan...
Kommentit (15)
Olen lihava ja seksi hallitsee elämääni jo nyt
Mitä tuo sinun lihavuus, tähän seksi asiaan kuuluu ??
Siten, että laihduttamisen väitetään lisäävän himoja ja aggressiota. Pohdin paheneeko tilanteeni jos kaihdin...
Opetteletko ap myös kirjoitustaitojasi samalla, jos päätät laihdutusprojektiin lähteä. Ei tekisi pahitteeksi ollenkaan .
Vierailija kirjoitti:
Opetteletko ap myös kirjoitustaitojasi samalla, jos päätät laihdutusprojektiin lähteä. Ei tekisi pahitteeksi ollenkaan .
Osaan jo kirjoittaa pisteen lauseen viimeiseen sanaan kiinni. Se meni sulla väärin. Harmittaako. Piste kuuluu lauseen viimeiseen sanaan kiinni. Antaa susta tyhmän kuvan - kun niin ylimielisesti kirjoitit.
Testot nousee kun laihdutat. Ei kannata, sinusta tulee sellainen seksihullu!
Olet siis jatkuvasti puutteessa.
Tarvitset kolme kertaa päivässä, mutta toteutuu vain yksi yritys vaimon kanssa ja 1 - 2 hanskaan vetoa.
Laihduta vähän niin ei jää aina pelkäksi yritykseksi vaimon kanssa ja pääset lähes tasapainoon halujesi ja toteuman kanssa.
Tuskin vaimoni haluaa näinkään usein vaikka näyttäisin miltä
Mitä jos masturpoinnin sijaan masturboisit tai sitten ihan vaan runkkaisit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos masturpoinnin sijaan masturboisit tai sitten ihan vaan runkkaisit?
Tykkää jos tämä pistenatsi on pelle
Vierailija kirjoitti:
Läskeillä ei ole haluja/himoja!
Jos kolmetoista läskiä alapeukuttanut!
Olet ymmärtänyt seksin"tarpeesi" aivan VÄÄRIN!
Ei lihavatihmiset tarvitse seksiä, VAAN:
L a i h d u t u s t a (yli-painoiseen kroppaan).
Aloita siitä. Sitten voit alkaa ajattelemaan, tuota sinun seksin"tarpeidesi"mukaista, ongelmaa paremmin.
Hyvää ja onnistunutta laihdutusta, sinulle!
Niin porvoosta tämäkin. Tainnut keksiä tänään enemmänkin satuja.