Meillä emäntä oli leiponut ja laittanut uunin kuumaksa. Ja talo TAAS pätsi !!!
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies laittoi uunin tähtimunuaiseksi
Tyypillä vaan seksi mielessä..
Jaa. Meillä isäni lämmitti mökkiä ja omakotitaloa heti kun lämpötila ulkona laski alle hellelukemien. Arvaa oliko mukavaa nukkua huoneessa jossa sänky oli hormia vasten. Mutta kunhan herra itse tarkeni. Eikä edes pullaa saanut.
Nykyään 20-35v naiset ei osaa enää leipoa 😞
Miesoletetut joutuvat tekemään töitä myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Leivonnaisia on vaikea paistaa kylmässä uunissa.
Onko niitä leivonnaisia pakko tehdä, ja sitten on asunto kuumana?
Parempi jättää tekemättä ja silloin linjatkin pysyy hoikempana.
En kyllä käytä uunia, jos asunnossakin on muutenkin liian kuuma, joten ymmärrän kyllä ap:tä.
Onko sellainen töpselikärsäinen pierunkäryinen akka leveällä ja hyllyvällä jättiperseellä :)
Tarkoitatko kenties vaimoasi, kun puhut EMÄNNÄSTÄ.
Minäkin vähän leipaisin - on lapsen synttärit.
Mutta ei se keittiön lämpötilaa ehtinyt heilauttaa suuntaan eikä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Nykyään 20-35v naiset ei osaa enää leipoa 😞
Veikkaan että et tunne yhtäkään tuon ikäistä naista. Tuhannet leivontablogit ja tubekanavat sun muut somet ovat tuonikäisten naisten tekemiä. Ja niiden yleisö on 99% samaa kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen töpselikärsäinen pierunkäryinen akka leveällä ja hyllyvällä jättiperseellä :)
Ei.
On sellanen pieni, sievä ja kisakiree.
T. Ap
Sullakullihuora mitäänämmää edes ole. Äitisi saa leipoa talossaan niin usein kuin haluaa. Mene ulos istumaan välillä koneesi kanssa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan uuniin pernamuhennosta tai pernalaatikkoa. hyvää tekee,. ja tupa lämpee.
Ole iloinen että saat lämmintä pullaa. Leipominen on mukavaa puuhaa ja just paistettu pulla ihan parasta.
Täälläkin yks pullantuoksuinen emäntä, jolla ei vaan ole ketään kelle leipoisi.
Harmillinen lämpölisä toki, mutta mikään talo ei mene pätsiksi leipomuksen paistamiseksi. Yritä hommaa jäähdytys niin ei tarvitse vauvapalstalla kitistä.
Meillå on ainakin leivinuunissa sellainen leivontahormi, joka johtaa lämmön ulos, eikä tupa lämpiä
Mitä leipoi? Oletteko ylipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan uuniin pernamuhennosta tai pernalaatikkoa. hyvää tekee,. ja tupa lämpee.
Tekeekö joku tosiaan pernasta ruokaa? Olen kuullut englantilaisten perinteisestä sisäelimiä sisältävästä ruoasta, mutta että pernaa.
pura se leivin uuni eihän sitä tarvita EIHÄN. minä otan ilomielin vaimosi toivottavasti kuumaksa poksahtaa pian