Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko, tai aloittaisitko seurustelun ihmisen kanssa joka ei usko rakkauteen?

Vierailija
13.08.2022 |

Otsikon kysymys.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keski-ikäisenä miehenä kyselen naiselta silloin tällöin, että mikä se rakkaus on. Täällä palstallakin olen kysellyt. Eipä ole mitään oikeaa vastausta kuulunut.

En tiedä miksi piti erikseen naiset mainita.

Ei ne miehet sen paremmin tunnu tietävän mitä rakkaus on.

Vierailija
22/24 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni rakkaus on yksinkertaisimmillaan sitä, että haluaa toiselle hyvää samalla tavalla kuin itselleen. Tässä mielessä myös esim. Jeesus kehotti rakastamaan kaikkia ihmisiä. Romanttisessa suhteessa yleensä tällaisen hyväntahtoisuuden lisäksi on kyllä myös kaikenlaista kiintymystä, ihailua ja halua viettää aikaa toisen seurassa. Se romanttinen rakkaus taitaakin olla yhdistelmä monenlaisia asenteita eikä mikään yksittäinen tunne tai asenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/24 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että oltaisiin samalla aaltopituudella sen suhteen, mitä suhteelta toivotaan ja haetaan. Ja muutenkaan en jaksa ylikyynisiä ihmisiä. Tuskinpa haluaisin alkaa tapailla ihmistä, josta tietäisi jo etukäteen, että mitään tunteita ja rakkaussuhdetta ei ole edes mahdollista saada. Itseäni sitten taas ei pinnalliset, kevyet tai pelkkään kaveruuteen tai pelkkien seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen perustuvat jutut kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi