Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2498)
Vierailija kirjoitti:
Sinä toit politiikan XU:hun, bluesmies.
Itse asiassa politiikan loi ja toi XU:hun tämä Rotkon tj. Kukkonen.
Miehellä kun ei mene mitenkään vahvasti ja tuloksentekokyky on pakkasen puolella niin on varaa veetuilla maksaville asiakkaille ihan urakalla..
Enää puuttuu vain se Raptorin esittämä pilkkalaulu...Areena kaikukoot
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon vuoksi asianmukaisesti varustetuilla seksiklubeilla on liukkarit talon puolesta.
Ettehän te shibari-hipit siitä mitään tiedä. #kinksheimaus
En ole alan asiantuntija, mutta näin olen ymmärtänyt, että alkoholia ei pitäisi käyttää laakereissa eikä liukkarissa, molemmissa se rikkoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon vuoksi asianmukaisesti varustetuilla seksiklubeilla on liukkarit talon puolesta.
Ettehän te shibari-hipit siitä mitään tiedä. #kinksheimaus
En ole alan asiantuntija, mutta näin olen ymmärtänyt, että alkoholia ei pitäisi käyttää laakereissa eikä liukkarissa, molemmissa se rikkoo jotain.
Mikä siis on omin osaamisen alueesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kun ei mene mitenkään vahvasti ja tuloksentekokyky on pakkasen puolella niin on varaa veetuilla maksaville asiakkaille ihan urakalla..
Ihan mielenkiinnosta, millä erityisellä tavalla tämä Kukkonen on pissinyt sinun henkilökohtaisiin muroihisi? Oletko mahdollisesti kilpailevan yrityksen omistaja tms. J?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, millä erityisellä tavalla tämä Kukkonen on pissinyt sinun henkilökohtaisiin muroihisi? Oletko mahdollisesti kilpailevan yrityksen omistaja tms. J?
"Kaikkien yhteinen olohuone" " Minä vastaan täällä kaikesta" Näitä sanoja rehennellen kaiuttanut mutta nehän ovat pelkkää sananhelinää vailla sisältöä ja merkitystä.
Kaikille yhteisestä olohuoneesta on turha puhua. Tapahtuneiden myötä tyhjän mainostaminen että vastaisi kaikesta,,,,Tämä ei ole myöskään koskaan toteutunut.
Eipä kiinnosta näitä tekstejä katselleena xu eikä rotko. Jatkamme harrastusta yhä ulkomailla entiseen tapaan. Tällainen riitaisa sakki saa riidellä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta näitä tekstejä katselleena xu eikä rotko. Jatkamme harrastusta yhä ulkomailla entiseen tapaan. Tällainen riitaisa sakki saa riidellä keskenään.
Eihän täällä riitelevä edes ole XU:ssa :)
Jaa...
Aamusella heräsin naisen vierestä.
Arvaatko mitä puuhasteltiin😆
Vierailija kirjoitti:
Jaa...
Aamusella heräsin naisen vierestä.
Arvaatko mitä puuhasteltiin😆
Luitte vauvafoorumia?
Kokemuksia XU-palvelusta.....
Kerran kokeilin. Porukkaa laidasta laitaan, aika BDSM -painoitteista. Kontaktia järkeviin vaikea saada, eikä vähäusetköän yhteydenotot johtaneet mihinkään. Juuri ennen kuin maksettu m umpeutuu, alkaa tioahtelemaan hteydenottoja, mutta ajoituksesta ja sisällöstä arvaa, että kyse on vain siitä, että saataisiin jäsen jäämään ja maksamaan vielä seuraava kuukausi. En suoranaisesti hauku, mutta ei ollut minulle. Itselle jäi mielikuva, että voiko tämän kokoisessa maassa tidellakin olla näin paljon kinkyilijöitä. Vai onko suuri osuus profiileista feikattuja tai ns. ammattilaisia....
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia XU-palvelusta.....
Kerran kokeilin. Porukkaa laidasta laitaan, aika BDSM -painoitteista. Kontaktia järkeviin vaikea saada, eikä vähäusetköän yhteydenotot johtaneet mihinkään. Juuri ennen kuin maksettu m umpeutuu, alkaa tioahtelemaan hteydenottoja, mutta ajoituksesta ja sisällöstä arvaa, että kyse on vain siitä, että saataisiin jäsen jäämään ja maksamaan vielä seuraava kuukausi. En suoranaisesti hauku, mutta ei ollut minulle. Itselle jäi mielikuva, että voiko tämän kokoisessa maassa tidellakin olla näin paljon kinkyilijöitä. Vai onko suuri osuus profiileista feikattuja tai ns. ammattilaisia....
Bdsm-baarissa ne kinkyt on ja näyttäisi olevan yli 7000 profiilia.
Meidän kokemukset XU:sta on sellaiset, ettei sinne ilmeisesti tarvita uusia jäseniä. Olemme olleet useamman vuoden kansainvälisellä swingersivustolla ja nyt ajatuksena ollut kokeilla kotimaista vastaavaa.
Kahteen kertaan kesän kuluessa sinne on yritetty tehdä tunnusta ja onnistuttukin, mutta seuraavana päivänä tai jo parin tunnin kuluttua profiili on poistettu, viestin mukaan sääntöjen rikkomisen vuoksi. Tuo puolestaan tuntuu erikoiselta, koska me ei olla ehditty edes tutustumaan sivustoon.
Onko kellään muulla tällaista kokemusta? Joku bugi vai onko 35v pariskunta liian nuori/vanha jäseneksi?
Floodausta. Sun täytyy olla tuo 10 vuotta tälle foorumille kirjoittanut kun ei tuo voi pitää paikkaansa.
Enemmän vaikuttaa siltä, että täällä on yksi tai muutama henkeen ja vereen XU:ta puolusteleva kirjoittaja, kun sama linja jatkuu kuin sivustolla nykyään. Eli että sivuston toiminnassa ei ole mitään kehitettävää ja minkäänlaista kritiikkiä ei sallita.
Olen kuullut useammaltakin jäseneltä tai sellaiseksi pyrkivältä tämän vuoden kuluessa, että tunnus poistetaan käytännössä ilman mitään perusteluita. Sellainen on hiukan outoa, kun kyseessä kuitenkin kaupallinen toimija.
Miten mahtanee edetä ne tietosuojavaltuutetulle jätetyt kantelut?
Pitipä kokeilla itsekin, en tosin ennen ole jäsenenä ollut. Tein profiilin ohjeiden mukaan, mutta pari tuntia myöhemmin sähköpostiin tuli viesti, että tunnus poistettu.
"Päätös perustuu seuraaviin käyttöehtojen kohtiin:
1. Irtisanomisperusteet.
18. Useamman tunnuksen käyttö."
Voisi joku sinkkunainen/pariskunta kokeilla tehdä tunnuksen, niin näkisi että onko jotain ohjelmallista bugia vai onko vaan sinkkumieskiintiö sivustolla täynnä. Outoa jos noin, koska kuulemani mukaan sinkkumiehet tuon aika pitkälle rahoittaa. Tai sitten pankkitili jo liian täynnä. ;)
IP osoite ja s-posti , vaikka J.Urbanus on pääkäyttäjä tekoäly skaalaa, kannattaa asian olla ja elää elämää muuten.
L.Laakson ex, pieni piiri pyörii, M.Kukkonen entinen R-Kioski kauppias tj Rotkossa, ensi vuonna 60 v, tuskin oli eläkevirka 🙂 suosittelen vahvasti ja ilman mitään katkeruutta ( en ole pois potkittu, lähdin itse ) että kannattaa arvioida mitä tämä nykyinen rahan teko väline on ? alussa tämä oli erittäin hyvä ja tunnettiin suunnilleen kaikki toisemme, tämä on karannut täysin mutta hyvä että on tullut esimerkiksi More Club 🙂
Ovatko kaikki prinsessat ka Charlie Brown heebot maksaneet Himoksen patjapaikkansa?
Kuun vaihteessahan tulee muutoksia niin Jasmin prinsessa tai Jaska Jokunen ei voi lukea pankkisiirroissa