Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne Vauvalle kirjoittelussa sama homma. Tästäkin kettjusta muutamat tunnistamani tyypit jäisivät palkkaamatta :)
Varo vain, että et syyllisty syrjintään, voi tulla kallis juttu semmoisesta
On sanomattakin selvää että nää tyypit jotka tänne floodaa eivät muutenkaan työllistyisi mun toimialalla, heidät tuntie 😅
Mä tääl vaan duunailen chättii, ei mitää salapoliisi-meininkii, mut kyl mä voin heittää pari läppää niinku vanhat stadin jermut.
Sä heität viestii, mä frendaa takas ja vastailen niinku ois hoodit tutut jo skideist lähtien.
Mikä stoori sul on? Meenks me kiskalle hakemaa pihvit vai ootsä vaa fiilistelemäs stadin meininkii?
Olipas huikeat orgiat lauantaina. Sain riittävästi seksiä. Niin sai muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne Vauvalle kirjoittelussa sama homma. Tästäkin kettjusta muutamat tunnistamani tyypit jäisivät palkkaamatta :)
Varo vain, että et syyllisty syrjintään, voi tulla kallis juttu semmoisesta
On sanomattakin selvää että nää tyypit jotka tänne floodaa eivät muutenkaan työllistyisi mun toimialalla, heidät tuntie 😅
Floodaaminen tarkoittaa että tänne kirjoiteltaisiin samaa asiaa lukuisia kertoja peräkkäin niin että muu viesti peittyy. Jos XU:n ja sen jäsenten toiminnan kyseenalaistaminen sekä epäkohtien esille nosto on floodaamista niin ehkä sitten niin. Muuten täällä on hyvinkin vähän sellaista havaittavissa. Täällä on ihan asiasta nostettu ongelmia esille ja enemmän floodausta näyttäisi tulevan puolustelijoilta.
En osaa sinun toimialastasi sanoa mikä se on, mutta on vahva usko että ainakin minä kykenisin siellä toimimaan, ellei nyt sitten kyseessä ole terveydenhuolto johon ei pätevyyksiä löydy. On aika vahva kokemus niin duunaritehtävistä kuin myös suuremman yrityksen keskijohdossa toimimisesta ja aika monelta eri alalta ja kouluja on käyty ammattikoulusta yliopistoon ja kaikista on myös valmistuttu.
Kirjoituksestasi paistaa hyvin XU-jäsenistön asenne siihen että yhteisöön kuulumattomat tai sitä arvostelevat eivät ole mitään muuta kuin pohjasakkaa. Rohkenen myös epäillä että olet "muutamat tyypit tunnistanut". Itse olen muutaman viestin tähän ketjuun kirjoittanut, ensimmäiset jo ennen kuin jäsenyys loppui, mutta sinulla ei varmasti ole mitään tietoa kuka minä olen. Epäilisin että emme samoissa tapahtumissa ole käyneet (pl keski-Suomen "päätapahtuma" mutta ei sielläkään samoissa piireissä pyöritty). Siltikin ainakin kahteen viestiini olet(?) kommentoinut että tiedät kuka minä olen. Tällöin tiedät myös keitä kavereita yhteisössä vielä on jäsenenä joten laitappa viestiä heidän kauttaan minulle. Mutta ole nopea, nämäkin jäsenyydet ovat loppumassa ja uutta ei ole tulossa juurikin tässä ketjussa kirjoitettujen asioiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisille käyttäjille tiedoksi, että ylilaudan maksullisella käsityöt-alalaudalla jaetaan xu-käyttäjien kuvia ja videoita. Itselläni ei ole käyttäjätunnuksia kumpaankaan palveluun, niin ei ole asiaan tämän kummempaa kiinnostusta puuttua.
Ja syymme uskoa väitettäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Tietovuotajat palkittiin eri etuisuuksin.Uhrit heivattiin palvelusta.
Ei tuo yllis ole ainoa alusta jonne tietoja on järjestelmällisesti vuodettu..
Pelottelukampanja vaan jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa katkeruudelta - "Muut saavat, mutta minä en"
Parissa tapahtumassa olen käynyt (yhdessä isossa) ja molemmissa "olisin saanut". Ei vaan anna oma etiikka periksi että hiukan, luvalla sanoen, yksinkertaista henkilöä alkaisin seksuaalisesti hyväksikäyttämään (myös alkoholilla oli jonkin verran roolia). Tämä tosin ei aiheuttanut selkään taputuksia "kaveriporukassa" (luulin että olivat jonkinlaisia kavereita minulle) vaan ennemminkin ilkuttiin ja ihmeteltiin kuinka en tilaisuutta hyväksi käyttänyt. Olin "idiootti" ja sitä vartenhan olin paikalle saapunut jne. Annettiin kyllä myös suoraan ymmärtää että ei tarvitse saman porukan kanssa enää jatkossa kaveerata kun ei "varma pano" kelpaa. Ja nämä tapahtumat kyllä kerrottiin innokkaasti myös porukan ulkopuolisille.
Toisekseen, jos kerran
Miksi suollat tätä asiatonta pazkaa? Oliko bi-miesten lainarinkimafia tässä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta... noita löytyy myös muilta alustoilta ja esim. Jodelista ja Kikistä jne. Lisäksi ihan linkattuina esim FB profiileihin oikeilla nimillä ja asuinpaikoilla.
Laitapa tästäkin todiste, pitäisi olla helppo rasti.
Miksi suollat tätä asiatonta pazkaa? Oliko bi-miesten lainarinkimafia tässä mukana?
Mitähän sä nyt hourit? Kyllä, olen nähnyt tämän yhden runosiepon hyvinkin värikkäitä kirjoituksia joissa tuo bi-mies mainitaan, mutta minun näppäimistöltä ne ei ole lähteneet.
Sinulla on siis oikeasti luulo että nämä XU:sta negatiivisesti kirjoitetut viestit ovat yhdeltä ja samalta kirjoittajalta? Herää nyt tähän maailmaan ja hyväksy se tosiasia että tuossa yhteisössä ei ole kaikki niin ihanaa ja jättekivaa vaan siellä on tapahtunut, ja tapahtunee myös jatkossa, asioita jotka eivät ole eettisesti, moraalisesti ja rikosoikeudellisesti (tämän aika näyttää ja varmistaa) oikeita.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä nyt hourit? Kyllä, olen nähnyt tämän yhden runosiepon hyvinkin värikkäitä kirjoituksia joissa tuo bi-mies mainitaan, mutta minun näppäimistöltä ne ei ole lähteneet.
Sinulla on siis oikeasti luulo että nämä XU:sta negatiivisesti kirjoitetut viestit ovat yhdeltä ja samalta kirjoittajalta? Herää nyt tähän maailmaan ja hyväksy se tosiasia että tuossa yhteisössä ei ole kaikki niin ihanaa ja jättekivaa vaan siellä on tapahtunut, ja tapahtunee myös jatkossa, asioita jotka eivät ole eettisesti, moraalisesti ja rikosoikeudellisesti (tämän aika näyttää ja varmistaa) oikeita.
Täällä saattaa olla joku muu harhainen, kun luulee, että yksi henkilö kirjoittaa tänne kaiken 🤣 Koska kaikki muuthan ovat niin tyytyväisiä palveluun 🤣
Voiko laittaa viestin suoraan fetissä, sotkematta tähän kolmansia osapuolia?
Floodaaja myöntää tässä että XU jäsenasioita käsitellään laajalti fetissä.
Eikös tänä viikonloppuna ole ne XU-orgiat kopiobileet Back to School Mäkelänkadun BDSM-ClubX?
Onko Fetlife tässä asiassa väärässä????
Fetti on aina oikeassa, kaikessa.
Fetlife juupas juu..
Se adressi..
373 puolustelijaa..
Odotamme nyt mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä saavatko uhrit oikeutta..
Tämän ketjun täyttää 1-2 kirjoittajan sadat viestit, jossa XU:ta kritisoidaan mitä mielikuvituksellisimnin tarinoin ja jäseneniä halventavilla kommenteilla. Muissa sivustoissa ja varsinkaan muissa palveluita tarjoavissa klubeissa ei näytä olevan mitään vikaa. Jollain saattaa olla taloudellisestikin intressit tässä. En hämmästyisi. Selvää on että yhdelle on mennyt kasetti jumiin , kun seksipositiivisuus ei olekaan ollut sitä että hän saa seksiä kunhan vain suvaitsee saapua paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun täyttää 1-2 kirjoittajan sadat viestit, jossa XU:ta kritisoidaan mitä mielikuvituksellisimnin tarinoin ja jäseneniä halventavilla kommenteilla. Muissa sivustoissa ja varsinkaan muissa palveluita tarjoavissa klubeissa ei näytä olevan mitään vikaa. Jollain saattaa olla taloudellisestikin intressit tässä. En hämmästyisi. Selvää on että yhdelle on mennyt kasetti jumiin , kun seksipositiivisuus ei olekaan ollut sitä että hän saa seksiä kunhan vain suvaitsee saapua paikalle.
Ei pidä paikkansa. Ei ole muutkaan palvelut sen kummempia ja paljon on niissäkin epäasiallisuuksia jne. XU vaan nyt on ensimmäinen josta useampia virallisia tutkintoja menossa sekä tämä että aktiivijäsenistö tuntuu toimintaa puolustelevan ilman minkäänlaista itsekritiikkiä. Lisäksi tämä epäasiallisuuksia kokeneiden/uhrien vaientaminen ja painostaminen on erittäin ikävä toimintatapa.
Suora kysymys:
Mikäli fetlifessä levitelty kirjoitus biletapahtumista ja sen myötä tehty painostusadressi jonka jälkiseuraamukset ovat johtaneet viranomaistutkintaan on sitä aitoa ja oikeaa seksipositiivista toimintaa niin perustelut kiitos..
Valitettavasti en tunne yhtäkään vastuullista ihmistä joka jättää kumppaninsa juoman vartioimatta yökerhossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa. Ei ole muutkaan palvelut sen kummempia ja paljon on niissäkin epäasiallisuuksia jne. XU vaan nyt on ensimmäinen josta useampia virallisia tutkintoja menossa sekä tämä että aktiivijäsenistö tuntuu toimintaa puolustelevan ilman minkäänlaista itsekritiikkiä. Lisäksi tämä epäasiallisuuksia kokeneiden/uhrien vaientaminen ja painostaminen on erittäin ikävä toimintatapa.
99.99 % jäsenistä ei tiedä mitään tästä keskustelusta. Hyvä kuva saa palvelussa helposti 400-500 tykkäystä vuorokaudessa. Jos edes murto-osa olisi täällä peukuttamassa, niin luvut olisi aika murskaavat näitä höpöjuttuja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän tuli nopeasti vastaus. Haiskahtaa siltä että XU mollauksen takaa löytyy erilaisia motiiveja.
Vastasit juuri siihen miksi keskustelua käydään nimenomaan täällä.
Että ne 99.99% XU-jäsenistöstä kuulisi todelliset tapahtumat ja osaisivat omalta osaltaan varautua tietoturvaloukkauksiin joiden olemassaolo ja vastuu yhä kiistetään valtakunnan mediassakin.
Mitä tulee murska-arvosteluihin niin jätetään se oikeuden päätettäväksi.