Oletteko jo ostaneet joululahjoja?
Mä olin tänä vuonna jo kaukaa viisas ja olen alkanut pikku hiljaa hankkimaan lahjoja :)
Kommentit (10)
at. Minun joulumuistoihini (ja nyt siis meidän jouluun) kuuluu se, että lapset (tai meillä vain yksi lapsi) saavat paljon lahoja, kaksi jättisäkillistä (oisko säkkien koot jotain 1mx1,5m...).
pakettia. Molemmat lapset saavat tänä vuonna uudet lasketteluvälineet ja korkeintaan lisäksi yksi paketti, yöpuku tai vastaava.
Samoin sukulaisilta tulee yksi paketti per lapsi per sukulainen.
Kysyn mielenkiinnolla teiltä, jotka ostatte lapsille yli kymmenen pakettia, että mitä kaikkea niihin laitatte. Leluja, vaatteita, urheilutarvikkeita vai mitä. Ja onko paketit vain ajatuksella, että on pakko olla paljon lahjoja.
Minä ainakin saisin hepulin, jos tulisi kymmeniä paketteja leluja. Minne niitäkin laittaisi. Johan siinä tila loppuisi kesken.
n joululahjoja ympäri vuoden, saan monia todella edullisesti (esim. 129¿:n legolinna 59¿:lla jne.).
Aivan mahtavaa, kun ei ole sitä joulunalus kiirettä
En halua mennä kiireessä viimehetkellä kauppoihin panikoimaan, mutta tahdon kuitenkin jouluostoksille.
Joka vuosi päätän ostaa ajoissa lahjat (tai ainakin osan niistä), mutta en saa tehtyä mitään sen eteen.
Siis täh? Luinko oikein, että joku ostanyt yhdelle lapselle jo 11 lahjaa. JÄRJETÖNTÄ. Meillä ei lapset saa edes yhteensä kaikilta sukulaisiltakaan noin montaa pakettia, onneksi
Osa on jo ostettu, muttei kaikkea.
ulahjoja enää. Lapsiakin on siis vain yksi.
Tänä vuonna aion varmaan tehdä aika paljon itse kun kerrankin on kotiäitinä aikaa. :)
Ja tosta kauhistelusta. 11 lahjaa nyt ei vielä ole mitään. Ajatelkaapas mun " hullua" isää joka vielä viime joulunakin, kun ei ollu tätä lastenlasta vielä olemassa, osti mulle aikuiselle naiselle 30 lahjaa! Eihän siitä kehtaa enää edes kavereille kertoa... arvatkaa paljon niitä tuli lapsena...
Kauhulla odotan Vaarin pukinkonttia omalle tyttärelleni. Monesti olen kieltänyt ostamasta mutta hän rakastaa joulua ja sanoo aina että mihinkä muuhun hän ne rahansa pitäisi kun perheeseen.