Torimyyjä ei suostunut antamaan minulle viittä senttiä alennusta yhdestä sipulista
Minulla oli 15 senttiä mukana. Sipuli olisi maksanut 20 senttiä. Kysyin saisinko sen pienimmän jossa oli jo lohkeama. Ei käynyt. Ja oli vaan kolikkokukkaro mukana kun olin lenkillä. Sain päähäni tehdä kotona piiraan ja ajattelin napata matkalta sipulin mukaan. No, nyt syödään sitten ilman sipulia :(Ja ennenkun joku neropatti tulee viisastelemaan, miksen nostanut automaatista rahaa niin lähin on prismalla jonne en nyt yhden sipulin takia kävele neljää kilometriä.
Kommentit (12)
Myyjiäkin on joka lähtöön. Ole tyytyväinen että sinulla ei ollut enempää rahaa, olisit vielä antanut ne tuolle urpolle.
Törkee kun ei antanut 25% alennusta!
Se saatto mennä alle sen katteen, oot vihainen että ei antanut sitä sulle ilman että hänelle jää mitään käteen.
Miksi sinulla on kolikkokukkarossa vain 15 senttiä? Kyllä painosta tuntee että pitäisi täyttää.
Tai sitten olisit voinut vaan kysyä, millaisen sipulin saa 15 sentillä. Et voi torikauppiaan puolesta valita, mitä olisit itse 15 sentillä valmis maksamaan. Saatoit siis vain ärsyttää häntä kuin olisit käyttänyt ihmistuntemustasi hyväksesi.
Olisit ostanut kaupasta ja kysynyt kassalla saatko alennusta, kun tässä on pieni lohkeamakin. Miksi se on torikauppias, jonka pitää myydä sillä hinnalla mikä sattuu asiakkaan lompakosta löytymään?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten olisit voinut vaan kysyä, millaisen sipulin saa 15 sentillä. Et voi torikauppiaan puolesta valita, mitä olisit itse 15 sentillä valmis maksamaan. Saatoit siis vain ärsyttää häntä kuin olisit käyttänyt ihmistuntemustasi hyväksesi.
Niin. Hyvä myyjä ois valinnut ja sanonut että tämän sipulin saat viidellätoista sentillä.
On ollut pa*kantärkee kauppias. Kovat on olleet sipulin hinnat hällä. Kaupasta saa ison pussin 49 sentillä, eikä kilokaan paljon enempää maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Hyvä myyjä ois valinnut ja sanonut että tämän sipulin saat viidellätoista sentillä.
Jos ap:n alkoi tehdä mieli piiristä vasta matkalla ja hupparin tms. Taskuun jäänyt vahingossa kolikkopussi viime kerralta?
Pureskele kynsiäsi.