Herkku,net palstan tarinat, ovatko tosia vai keksittyjä?
Olen toisinaan lukenut herkku.net palstan tarinoita, ja mietin kuinka paaljon niistä tarinoista on keksittyjä. Esimerkiksi tarina herrojen kanssa marjassa on melkoisen uskomatonta tekstiä. Siinä nuori nainen ensin raiskataan, ja sen jälkeen Hän myöhemmin haluaa seksiä näiden raiskaajien kanssa. Tuntuu melkoisen keksityltä jutulta.
Kommentit (48)
Miksi herkku.nettiin ei voi kirjoitella uusia juttuja?
Alkuperäiseen kysymykseen vastaa totuudenmukaisesti. Ainakin minun omat sinne kirjoittamani novellit ovat silkkaa satua. Joissakin olen tosin käyttänyt hyväksi elävää mallia.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tämä nuori nainen joukko raiskataan, ja sen jälkeen Hän alkaa huoraksi heille. Todella uskottava tarina.
Joo samaa mieltä. Todella hyvä mielikuvitus kirjoittajalla.
Jos joku tosissaan luulee herkku.netin tarinoita tosijutuiksi, en ehkä ihmettele enää niin paljoa sitä, että moni näyttää täälläkin pistävän yläpeukkua ilmiselvästi keksityille (ja huonosti kirjoitetuille) jutuille
Erittäin raaka raiskaus, ja sen jälkeen alkaa huoraksi näille miehille. Just joo.
En ole koskaan kuullut, että raiskattu nainen haluaa ikinä missään tilanteessa olla missään yhteydessä raiskaajaan.
Sekä että. Tämä on tieto, koska olen kirjoittanut sinne faktaa ja fiktiota.
Kaikki internetisssä oleva on totta.