Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkku,net palstan tarinat, ovatko tosia vai keksittyjä?

Vierailija
13.08.2022 |

Olen toisinaan lukenut herkku.net palstan tarinoita, ja mietin kuinka paaljon niistä tarinoista on keksittyjä. Esimerkiksi tarina herrojen kanssa marjassa on melkoisen uskomatonta tekstiä. Siinä nuori nainen ensin raiskataan, ja sen jälkeen Hän myöhemmin haluaa seksiä näiden raiskaajien kanssa. Tuntuu melkoisen keksityltä jutulta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/48 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus kirjoittanut muutaman tarinan, joissa osa oli totta ja osa mitä oletin vaimolleni tapahtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tuon aloittajan mainitseman tarinan. Juttu on täyttä valetta. Ei vähääkään totta.

Oli totta melkein joka sana.

Mutta yksityisyydensuojan vuoksi tarinaa oli muutettu, oltiin sienessä eikä marjassa.

T. Päähenkilö

Vierailija
24/48 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilykseni on minullakin, mutta ainakin tämä tarina on totta.

https://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina12328.html

Vierailija
25/48 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä epäilijöitä!! Tottakai ne on totta joka sana!!

Vierailija
26/48 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi joku valehtelisi internetissä?

Vierailija
27/48 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi joku valehtelisi internetissä?

Ei tietenkään valehdella. Pöyristyttävä ajatus

Vierailija
28/48 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% Fantasia hömppää. 2% ehkä vähän totuutta. Niissäkin tarina on niin kesyä että itsekkin ihmettelee et kuinka joku voi näinkin tavallisella tavalla rakastella. Valot kiinni ja peiton alla lauantai saunan jälkeen villasukat jalassa.

Vierailija
29/48 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä joitakin tarinoita joita voi sanoa todeksi.

Muutaman jutun olen itsekkin kirjoittanut.

Minulla on kaunis vaimo jonka kanssa on ollut joskus ihan älyttömiä hetkiä.q

Vierailija
30/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut sinne pari tarinaa. Niissä on todenmukaisesti kuvattu omia fantasioitani ja tarinan kehys, ympäristö tms. on totta, mutta tapahtumat on joko kokonaan tai osittain täysin keksittyjä, mutta silti tosia fantasioita, joita minulla oli kirjoitushetkellä. M

Vierailija
31/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan netissä totta on!

Vierailija
32/48 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan herkku.netissä töissä ja valvoin, että tarinat ovat totta. Työ oli riskialtista ja jouduin monta kertaa syytteeseen raiskauksen avunannosta, kun seison vieressä dokumentoimassa tapahtuvaa puuttumatta. Kerran myös isokaluiset mustat miehen perseraiskasivat minut.

Vierailija
33/48 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joillakin täällä ei riitä sivistys erottamaan tarinaa tosiasioista. Jokaiselle pitäisi olla selvää, että ihmiset ovat tarinoineet omaksi ja toisten huviksi omia fantasioitaan herkku.netissä. Vain yksittäiset tarinat siellä ovat tosiasiapohjaisia, mutta kirjailijan vapaudella tosiasioitakin on saatettu hieman muunnella. Tämä sanottuna siellä on monia tosi kiihottavia tarinoita ja hyvin kirjoitettuja.

Vierailija
34/48 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä guru kyselee itse eri keskusteluissa outoja ja sitten vastailee itse itselle guruna tai tietäjänä. Täällä on ihme sekoilijoita.

Vierailija
35/48 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä guru kyselee itse eri keskusteluissa outoja ja sitten vastailee itse itselle guruna tai tietäjänä. Täällä on ihme sekoilijoita.

Ai täällä vai 😂😂. Vuoden 1990 laman seurauksena hoitopaikkoja lakkautettiin ja tässä tulos

Vierailija
36/48 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki on totta. Valitettavasti. Tarinoiden todenperäisyys tarkistetaan tutkimusryhmän toimesta hyödyntämällä asiantuntijoita ja kirjoittajia haastatellen, lopuksi tapahtumien kulku simuloidaan oikeilla ihmisillä. Jos juttu läpäisee tämän seulan - se julkaistaan.

Näinhän se tarkalleen menee niin kuin kirjoittaja kertoo.

Vierailija
37/48 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen peräkamarin-Erkki pitää olla, että kysyy tällaista vakavissaan? 😳

Vierailija
38/48 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle. Luepa tarina uudelleen. Tämä "oletettu tyttö" sanoo tarinan lopussa, että uusinta otettiin lokakuun puolivälissä. Kuitenkin tarina on lähetetty herkku net palstalle jo 2.10. Eli melkoinen ristiriita ajallisesti. Eli tarina on täysin keksitty hyvällä mielikuvituksella.

Vierailija
39/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi-Iran sivuilla on tositarinoita. Olen itsekin kirjoittanut sinne sessiostamme.

Vierailija
40/48 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tämä nuori nainen joukko raiskataan, ja sen jälkeen Hän alkaa huoraksi heille. Todella uskottava tarina.