Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuja asioita, joita luulit lapsena?

Vierailija
12.08.2022 |

Minä luulin ainakin:

- Maailma oli ennen vanhana mustavalkoinen, joten maailmassa oli väreinä oli vain musta, valkoinen ja harmaa.

- Lehmissä ei ole lainkaan uroksia vaan ainoastaan naaraita koska lehmistä saa maitoa. Tiesin siis jotenkin, että vain naaraspuoliset nisäkkäät tuottavat maitoa ja koska lehmistä saa maitoa, niin kaikki lehmät ovat automaattisesti tyttöjä eri naaraita. Jossain vaiheessa sain tietää, että urospuoliset lehmät ovat sonneja.

- Työpaikka on samanlainen paikka kuin päiväkoti, mutta päiväkodissa on lapsia ja työpaikassa on vain aikusia. Siellä he sitten esim. syövät, nukkuvat päiväunet, ovat välillä ulkona jne.

-Äidin nimi on äiti ja isän nimi on isä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut että myös minun äidillä ja isälläni on omat vanhemmat. Oli minulla elämässäni mummi ja ukki mutta en ymmärtänyt että he ovat esim äitini vanhempia.

Vierailija
2/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vanhempani ovat aina olleet aikuisia. Kun äiti näytti omia lapsuus kuvia ja kertoi millainen lapsi hän oli niin olin todella hämmentynyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vanhempani ovat harrastaneet seksiä kaksi kertaa (2 lasta).

Kissat ovat tyttöjä ja koirat poikia.

Lapsia voi saada vain naimisissa ollessa.

Kaikki maailman ihmiset ajattelevat suomeksi, mutta osa puhuu jostain kummasta syystä muita kieliä.

Vierailija
4/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joita luulin...? Otsikosta puuttuu osa.

Vierailija
5/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
6/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään, että kun ihmiset muuttaa uuteen kotiin, asumuksia vaihdetaan aina päittäin kodin edellisen asukkaan kanssa. Tyyliin, ostimme omakotitalon, menköön sen talon entiset asukit meidän vanhaan kerrostalokaksioon.

Tämä luulo johtui ihan loogisesta syystä; olin viisivuotias, kun sukutilamme sukupolvenvaihdos toteutui, isovanhemmat menivät meidän entiseen kotiin ja me menimme "mummolaan" asumaan.

Ihmetys oli suuri, kun tajusin ettei kaikki tee niin :D

Vierailija
7/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että aikuiset eivät pelkää mitään

-aikuiset osaavat ratkoa kaikki ongelmat

-aikuisille on elämä ns. selvä peli

little did i know :D t. 40v..

Vierailija
8/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että radioon voi lähettää kirjeitä laittamalla ne radion alle :D

Vierailija
9/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-että aikuiset eivät pelkää mitään

-aikuiset osaavat ratkoa kaikki ongelmat

-aikuisille on elämä ns. selvä peli

little did i know :D t. 40v..

Mä luulin näin vielä aikuisiälläkin. En muista milloin tämä harhaluulo katosi

Vierailija
10/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättelin setäni koiran kuolleen syötyään luultavasti liikaa lyijykyniä (minulle kerrottiin koiran kuolleen lyijymyrkytykseen).

Vierailija
11/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK olin luultavasti hyvin pieni mutta muistan varhaisia ajatuksiani kuten:

Maalivahdit oli olemassa peleissä siksi että maaleja ei varasteta. Tähän ei auttanut sarkastinen isäni jolta kyselin näitä asioita.

Toinen oli että palomiehet aloittavat kaikki tulipalot, koska yhdistin mielessäni palomiehet ja paloautot tulipaloihin. Äidilläni lienee ollut keksimistä miten vastata kysymykseeni sillä esitin sen jotenkin niin että "Miksi palomiehet sytyttävät niitä tulipaloja jos niillä kerran on sellainen kiire sammuttaa niitä?"

Ja joo, aloitin tästä aiheesta keskustelun joskus sata vuotta sitten ja silloin minulta kysyttiin näiden olettamusten perusteella että olenko ihan normaali. Joo ja en. Muistan vain todella varhaisen lapsuuden ajatuksia.

Vierailija
12/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kondomi on sellainen tylpän nastan näköinen muovituppi joka tungetaan miehen pissareikään. En oikeasti tiedä miksi.

Vierailija
13/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalivahdit oli olemassa peleissä siksi että maaleja ei varasteta. Tähän ei auttanut sarkastinen isäni jolta kyselin näitä asioita.

Toinen oli että palomiehet aloittavat kaikki tulipalot, koska yhdistin mielessäni palomiehet ja paloautot tulipaloihin. Äidilläni lienee ollut keksimistä miten vastata kysymykseeni sillä esitin sen jotenkin niin että "Miksi palomiehet sytyttävät niitä tulipaloja jos niillä kerran on sellainen kiire sammuttaa niitä?"

Ja joo, aloitin tästä aiheesta keskustelun joskus sata vuotta sitten ja silloin minulta kysyttiin näiden olettamusten perusteella että olenko ihan normaali. Joo ja en. Muistan vain todella varhaisen lapsuuden ajatuksia.

Eipä siinä mitään keksimistä ole, kun kertoo niin kuin asiat on. "Ei kulta, palomiehet eivät sytytä tulipaloja, vaan ainoastaan sammuttavat niitä. Tulipalo voi syttyä herkästi, joten tulen kanssa on aina oltava varovainen."

Vierailija
14/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perus, levysoittimen sisällä on pieniä miehiä soittamassa. Istuin odottamassa pitkään eikä kukaan tullut ulos:D 

Vierailija
15/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että melkein kaikki sijaislapset ovat isänsä puhkinaimia.

Vierailija
16/23 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä mitään keksimistä ole, kun kertoo niin kuin asiat on. "Ei kulta, palomiehet eivät sytytä tulipaloja, vaan ainoastaan sammuttavat niitä. Tulipalo voi syttyä herkästi, joten tulen kanssa on aina oltava varovainen."

Niin sitä luulisi :D

Vierailija
17/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vauva syntyy niin että äidin maha aukeaa keskeltä itsestään. Ihmettelin kyllä että mitä jos vauva putoaa siinä lattialle. Äiti ei korjannut väärinkäsitystä kun meni kiusaantuneeksi jos kyselin vauva-asioita.

Vierailija
18/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Intiassa asuu intiaaneja.

Vierailija
19/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että vauvoja vaan tulee kun mies ja nainen ovat naimisissa. Lähipiirissäni ei ollut ketään lapsetonta avioparia. Totuuden kuulin vasta kouluiässä kavereilta ja ajatus oli "hyi, sehän tarkoittaa että minun vanhemmatkin ovat tehneet niin"

Vierailija
20/23 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo todella pitkä ketju olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi