Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita IKEA alkanut ahdistaa?

Vierailija
24.10.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn sen verran harvoin, ettei kyllästytä, ehkä kerran vuodessa. ne mööpelit, mitä ollaan ostettu, toimii loistavasti

Vierailija
2/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koko meidän talon sisustus on suurin piirtein Ikeasta :)

Raikkaita, tuoreita, hyvin suunniteltuja, kivan näköisiä moderneja huonekaluja.

Enemmän ahdistaa kaikki kirpputorilta hankitut " antiikkikamat" ja muut löydöt, joista olenkin hankkiutunut jo eroon. Niistä oikein huokuu huonoa energiaa. Varsinkin, jos ovat jostain kohtaa rikkinäisiä, mikään ei ole ahdistavampaa kuin kunnostaa jotakin huonekalua, joka on jo valmiiksi romu.

Pidänkin uusista huonekaluista. Tulee hyvä, puhdas olo, kun ympärillä on uutta pelkistettyä huonekalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettu, ovat kestäneet loistavasti.

Vierailija
4/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille kiva leikkipaikka, ruokaa saa kun on nälkä ja vanhemmat " laatuaikaa" toisilleen ; )

ikeassa tekee laatutietoinen edullisia ostoksia, kakkaa siellä myydään myös, mutta sitä ei kannata ostaa kotiin

Vierailija
5/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole koskaan tajunnut mikä siinä ihmisiä vetää. Halpaa huonotasoista rojua ja ihmiset ostaa kärryt täyteen kun halvalla saa ja tekevät vielä bussimatkoja kauempaa ihan vaan päästäkseen huonekalu- ja rojukauppaan. Olen kerran käynyt ja todennäköisesti en ihan äkkiä mene uudestaan. Mies lappoi koko ajan romua kärrryyn ja minä yritin pistää ne takaisin sinne mistä ottikin ;)

Vierailija
6/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan aina ole varaa kunnolliseen (juujuu, tiedetään, köyhällä ei pitäis olla varaa halpaan...)

Vierailija
7/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. viisi vuotta sitten.

Vierailija
8/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin se on alkanut ahdistaa, joten enää en sinne mene.

Vierailija
9/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ollut halujakaan.

En kuitenkaan käyttäisi sanaa " ahdistaa" .

Vierailija
10/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan tuo tönöttää vieressä, sinne pääsee julkisillakin. Kun koti alkaa ahdistaa, roudaan laumani sinne ilmaiseen hoitoon tunniksi ja menen itse kahvilaan juoruamaan ystäväni kanssa ja syömään omppupiirakkaa!

Vierailija
11/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän ihmiset sitten sieltä ostaa, kun kaiken rikki saa, vai oletteko jotenkin extra kovakouraisia. Vallan tyytyväinen ikeaan olen ollut ja aina välillä sinne on pakko päästä ostamaanuusia sisustus juttuja.

Vierailija
12/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn niissä vähän turhankin hyvin.

Vierailija
13/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just eilen tipahti postiluukusta niiden joulukuvasto. Siellä' se eteisessä huutelee minulle kuinka olen huono ja paha. Pelkään sitä. En uskalla mennä ulos kun pitäisi astua sen yli.

Vierailija
14/14 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Ihanan Kiimainen Erektiollinen Alfa-uros. Kuten sitä pidempänä meiklle Anonyymeissä seksiaddikteissa kutsutaan. Vaiheessa kolme tulee tuo ahdistus. Odotahan vain kun pääset vaiheeseen neljä, siihen loppuu ahdistus ja alkaa kieltäminen. -Ei, en ole koskaan koskenua I.K.E.A.n kaluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi