Joku paviaani parkkeeraa sähköpotkulaudan niin etten minä pääse vuokraamalleni parkkipaikalle
Kyseessä on kerrostalo. Voinko heittää sen potkulaudan hevonvittuun?
Kommentit (16)
Olet ilmeisesti liian heikkoa tekoa, jotta voisit tuollaisen homman hoitaa ilman úlinakohtausta. Säälittävää.
Ota valokuva ja osoitteen kanssa laita viestiä firmalle, joka vuokraa sitä.
Parhaimmassa tapauksessa sulkevat sen tilin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti liian heikkoa tekoa, jotta voisit tuollaisen homman hoitaa ilman úlinakohtausta. Säälittävää.
Kiipeäppä takaisin kotipuuhusi kirkumaan ja heittelemään kakkaasi meidän asiallisten kirjoittajien päälle.
ap
Onko ihmisen geeneissä todella paviaania? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiipeäppä takaisin kotipuuhusi kirkumaan ja heittelemään kakkaasi meidän asiallisten kirjoittajien päälle.
ap
Kiitos tästä perjantain pelastajasta, nauran tälle vedet silmissä!
Olen jo mummoikäinen, mutta sähköpotkulauta heilahti kevyesti puskaan. Oli osittain minun parkkiruudun päällä. Ei ole minun velvollisuuteni huolehtia laudan kunnosta, tehköön omistaja sen. Yritin tehdä kyllä ilmoituksen väärästä pysäköinnistä, mutta vastaaja puhui vain englantia ja käski käyttää sähköpostia. Ei kiitos, en ala kenenkään äidiksi, joka siivoaa aina jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Paiskaa sivuun se skuutti.
Paiskaa! Ei se ole pyörän vika että te idiootit ette osaa käyttäytyä.
Taloyhtiön varastoon lukittujen ovien taaksehan tuo joutaisi.
Nyt saa seuraava potkulautakuski noutaa menopelin ajon pohjalta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt saa seuraava potkulautakuski noutaa menopelin ajon pohjalta.
ap
ajon=ojan
Voit siirtää sen vahingoittamatta.