Lue keskustelun säännöt.
Miehelläni ei ole tippaakaan kunnianhimoa.
24.10.2006 |
Mitä mieltä, onko sen puute huono vai hyvä asia?
Kommentit (3)
mutta niin vain se kunnianhimo tuli esiin, kun sai hyvän tilaisuuden. Mua harmitti aikasemmin, että tähänkö meidän elämä jää. Mies huonossa palkkaduunissa ja rahasta aina puute. Mutta nyt tulevaisuus näyttää jo paremmalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä kun mietin, niin onhan hän hyvin kunnianhimoinen harrastuksessaan.
Työelämässä puuttuvan kunnianhimon takia minua välillä harmittaa. Koen olevani parempine palkkoineni ja koulutuksineni perheen kaksilahkeinen.
ap
Sanoisin että enemmän hyvä asia.