Zalando palautukset
Mulla on kertynyt aika paljon palauttamattomia liian pieniä tai isoja vaatteita ja kenkiä nurkkiin pyörimään ja Zalandon 100 päivän palautusaika on mennyt aika monessa jo umpeen. Onko mitään mahdollisuutta enää palauttaa kun nyt yrittäisin päästä näistä eroon ja saisi rahat pois kun aika paljon kiinni noissa.
Palautusta ei voi enää tehdä zalandon sivuilta mutta mitä jos vaan lähetän ne lomakkeineen takaisin, ottavatko vastaan??
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen jättää palauttamatta ne "liian isot" ja "liian pienet" vaatteet ja seisottaa nurkissa?
Olisit palauttanut ne sinne ajoissa, niin joku muu joka olisi oikeasti halunnut sen tuotteen, olisi sen voinut itselleen ostaa ja sen pitämisestä nauttia!
Itsekäs!!!
Ne on jäänyt odottamaan sopivaa ajanhetkeä ja kun 100 päivää on sen verran aikaa ettei heti tarvitse viedä niin arjen pyörityksen kiireessä ajankulu on sitten kokonaan unohtunut ja olen yht'äkkiä huomannut ettei palautusaikaa olekaan enää jäljellä.
Sitten kun aika on ollut loppu niin en ole edes jaksanut ajatella asiaa vaan sulkenut sen pois mielestä. Nyt on ollut pakko käydä näitä läpi kun joudun muuttamaan uuteen asuntoon tämän kuun loppuun mennessä.
Ap
No nyt sinulla onkin hyvä tilaisuus laittaa se käyttämätön 100 euron neuletakki myyntiin vaikka nettiin ja saada siitä muutama euro itsellesi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen jättää palauttamatta ne "liian isot" ja "liian pienet" vaatteet ja seisottaa nurkissa?
Olisit palauttanut ne sinne ajoissa, niin joku muu joka olisi oikeasti halunnut sen tuotteen, olisi sen voinut itselleen ostaa ja sen pitämisestä nauttia!
Itsekäs!!!
Ne on jäänyt odottamaan sopivaa ajanhetkeä ja kun 100 päivää on sen verran aikaa ettei heti tarvitse viedä niin arjen pyörityksen kiireessä ajankulu on sitten kokonaan unohtunut ja olen yht'äkkiä huomannut ettei palautusaikaa olekaan enää jäljellä.
Sitten kun aika on ollut loppu niin en ole edes jaksanut ajatella asiaa vaan sulkenut sen pois mielestä. Nyt on ollut pakko käydä näitä läpi kun joudun muuttamaan uuteen asuntoon tämän kuun loppuun mennessä.
Ap
Öööö siis etkö oikeasti huomaa kolmessa kuukaudessa että vuodenaika on jo vaihtunut, etkä ole käyttänyt niitä tietyn sesongin vaatteita vielä ollenkaan kun lämpötilat ja olosuhteet erilaiset? Ajattelitko käyttää kesävaatteita viileillä syyssateilla vai joulujuhlissa?
Tämän on oikeasti pakko olla provo, huono sellainen.
Ei vaan olen käyttänyt niitä mitkä on sopinut päälle mutta liian pienet ja isot vaan jäänyt palauttamatta.
Jos joku ei ole ollut sopiva niin olen tilannut uuden eri kokoisen ja saanut yleensä hyvän mutta sitten ne vääränkokoiset päässyt hautautumaan ja unohtunut palauttaa.
Ap
Kuinka paljon niitä vaatteita pitää oikein tilata? En kai minä tilaa vaatteita kuin kerran vuodessa ja kyllä sen yhden paketin muistaa palauttaa. Pitäisiköhän sinun ostaa laadukkaampia tuotteita niin ne eivät mene pilalle parissa pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs!!!
Ap
Kuinka valtavasti tilaat, jos pitää sopivaa hetkeä odotella monta kuukautta?
Maksimissaan pari kertaa kuukaudessa ehkä tullut tilattua. Sopiva hetki enemmänkin ollut vaikka joku viikonloppu jolloin käyntiä postilla, jonkun muun paketin haun kanssa samalla tms mutta sitten tullut aina jotain eteen esim. palautukset unohtunut pakata ja R-kioski menee kiinni vartin päästä ja uudella paketilla viimeinen hakupäivä jotan pakko ollut jättää palauttamatta.
Tai ollut tarkoitus lähteä viemään paketti mutta nukahtanut väsyneenä sohvalle ja paikka mennyt taas sillä välin kiinni jne.
Ap
Maksat oppirahat ja olet jatkossa tarkempi. Tosin jos aina aiot ostaa monta kokoa ja palautat ylimääräiset, eivät enää pian myy sinulle. Joudut laittamaan Zalandon karenssiin 😅
Tosi vetelää toimintaa. Toivottavasti et töissäkin ole yhtä hidas. 3 kk on kyllä tosi pitkä aika. Siinä ajassa ehtii kyllä palauttaa jos haluaa.
Kuinka valtavasti tilaat, jos pitää sopivaa hetkeä odotella monta kuukautta?