Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkahakemuksessa kohta "saako hakemusta käyttää muissa firman avoimissa/hakuun tulevissa työpaikoissa?" Ei sitä kuitenkaan käytetä..

Vierailija
12.08.2022 |

Joskus on työpaikkaa hakiessa rasti ruutuun että voiko hakemusta käyttää muissa vapautuvissa työpaikkojen hauissa ja hakemus on voimassa 6kk ja sen ajan sisällä pitää sitten hakemusta käyttää haettaviksi tulevissa paikoissa jos on suostumus annettu. Joo saa käyttää,mutta ei ne kuitenkaan käytä muutenhan sieltä pitäisi tulla aina uusi ilmoitus kiitos hakemuksesta ja miten siinä haussa kävi.!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä käytetään, olen saanut itse kerran kutsun haastatteluun ja päässyt töihin sillä tavalla. Miksi pitäisi lähettää vastaus, jos sinua ei katsota sopivaksi tehtävän, jota et ole hakenut?

Vierailija
2/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänpäs. Kävin haastattelussa, en päässyt. Mutta sain puoli vuotta myöhemmin paikan ilman hakemusta tai haastattelua. Kysyivät vain, että otanko paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä käytetään, olen saanut itse kerran kutsun haastatteluun ja päässyt töihin sillä tavalla. Miksi pitäisi lähettää vastaus, jos sinua ei katsota sopivaksi tehtävän, jota et ole hakenut?

Miten niin en ole hakenut, jos olen suostumuksen antanut??

Vierailija
4/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin en ole hakenut, jos olen suostumuksen antanut??

Suostumuksen antaminen tarkoittaa, että hakemuksesi voi esimerkiksi antaa toisen osaston käyttöön, jos heillä ei ole vaikkapa tarpeeksi hakijoita. Mutta ei sitä tietysti käytetä, jos tarvetta ei ole ja jos toiseen tehtävään haluat samassa yrityksessä, haet sitä tietenkin itse.