Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sen koulun hukkaaman ekaluokkalaisen äidin piti olla koko viikko poissa töistä?

Vierailija
12.08.2022 |

Onko joku keksinyt selityksen tähän?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei tarvitse mennä töihin. Muiden ihmisten kuuluu tuottaa minulle palvelut, ilmaiseksi mielellään.

Vierailija
2/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti varmaan pelästyi asiaa ja ajatteli varmaan kaikkien turvallisuuden ja mielenrauhan takia ottaa loppuviikon vapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännössä miksi piti olla perjantai pois töistä. Ensimmäinen koulupäivä oli jutun mukaan torstai.

Vierailija
4/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aivan sama miksi. Mutta luulen että lapsen takia.

Vierailija
5/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meni luottamus yhteiskuntaan niin pitää vahtia lasta itse?

Vierailija
6/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo äiti on. Hänen mielestään koulun tärkein tehtävä on pitää lapset turvassa, ihan sama oppiiko esim. lukemaan. Eihän koulut ole mitään suljettuja vankiloita, kyllä sieltä lapset pääsee karkaamaan, jos haluaa.

Vierailija
7/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käytännössä miksi piti olla perjantai pois töistä. Ensimmäinen koulupäivä oli jutun mukaan torstai.

Sinulla ei varmaan omia koululaisia otka ovat aloitanet 1lk. Koulun aloitus on ihan eri pikku kylät,kaupungit kuin Pääkaupunki seutu Vantaa Espoo Helsinki!Opetajilla resusuipulat ja muilla koulun henkilökunilla. Liian isot luokat ja lian vähän apu opetajia.Vältunti valvojia ymm. Äiti päti mennä turvaa lapsen sirymisen sinne iltapäivä kerhoon ja serata etältä miten se oikeasti homma siellä edes välitunilla toimii ja siirto sinne iltapäiväkerhoon.Vältämättä iltapäiväkerho ei ole koulun aitojen sisällä , vaan lähin leikki puisto.Jossa iltapäivä kerho ja välipala.Ainakin Yhdellä aluella itä Hesa. Vanhemmat maksaa välipalan.

Vierailija
8/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei varmaan omia koululaisia otka ovat aloitanet 1lk. Koulun aloitus on ihan eri pikku kylät,kaupungit kuin Pääkaupunki seutu Vantaa Espoo Helsinki!Opetajilla resusuipulat ja muilla koulun henkilökunilla. Liian isot luokat ja lian vähän apu opetajia.Vältunti valvojia ymm. Äiti päti mennä turvaa lapsen sirymisen sinne iltapäivä kerhoon ja serata etältä miten se oikeasti homma siellä edes välitunilla toimii ja siirto sinne iltapäiväkerhoon.Vältämättä iltapäiväkerho ei ole koulun aitojen sisällä , vaan lähin leikki puisto.Jossa iltapäivä kerho ja välipala.Ainakin Yhdellä aluella itä Hesa. Vanhemmat maksaa välipalan.

Minä olen oman lapseni kasvattanut jo täysi-ikäiseksi ja oma-aloitteiseksi.

Vierailija
9/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän kouluepisodin takia tarvii olla poissa töistä niin eihän tuo äiti ihan täysillä käy. Eikä koulu kyllä mikään säilö ole, vaan just siksi siellä käydään, että opitaan lukemaan, laskemaan jne. Miksi noiden lehtien ylipäänsä pitää julkaista kaikkien hullujen jutut?

Vierailija
10/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pohjimmainen syy oli lähinnä halu ylimääräisille vapaapäiville ja tästä sattui löytymään oivallinen tekosyy. Seuraavaksi voikin sitten vaatia koululta hyvitystä ansionmenetyksistä, kun on "joutunut" jäämään kotiin.

Vierailija
11/11 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 1 mm tikku sormeen. Pitää olla loppukuu pois töistä.

Se vain kun olen nyt muutenkin kesälomalla kuun loppuun, niin siirrän tämän uhriutumiseni syyskuulle ja olen poissa sitten sen kuun loppuun.

Koska minulla on vain oikeuksia, ole pyhä kuluttaja ja minulla on HuoliUhriutumisNyyhPöyristymisSomeDraama aiheesta, olisiko aina jonkun toisen syytä että sormessani on ehkä käynyt pikkutikku.

Mutta eihän se edes ollut. Käynyt. Lapsikin oli turvassa koko ajan.

Ihan kuin sen toisen vastaavan idi...espoolaisen tapaus. Mies teki noin nanosekunnissa rikosilmoituksen (!) äitinsä ruumiin kadottamisesta Viroon, vaikka hetken päästä selvisikin, että vainaja on juuri siellä, missä hänen pitikin olla.

Ei mulla muuta. Tämän kirjoittaminen oli niin raskas Uhri Isänmaan hyväksi, kun sairastaakaan ei saa eikä koulujakaan voi käydä tässä hyvinvointiyhteiskunnassa, että otan loppuvuoden vapaaksi töistä.

Ja teen rikosilmoituksen siitä, että meidän suvusta ei yhtään vainajaa ole viety Tallinnanristeilylle edes teoriassa. Missä tasa-arvo räyh pöyr nyyh some MINÄminä!