Onko voxra hyvä lääke masennukseen
Miksi sitä ei määrätä niin usein kuin muita masennuslääkkeitä?
Kommentit (17)
Voi sinua.Mene luontoon ja halaa puita ,että voit paremmin.
On. Laihduin jopa sen avulla kun vei ruokahalut. Ennen en jaksanut edes sängystä nousta kun nykyään olen aamuvirkku ja tykkään jopa siivota
Mä myös lahduin voxralla -12kg. Se on amfetamiininjohdannainen
Saako sen kanssa käyttää alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Saako sen kanssa käyttää alkoholia?
Jos viihdekäyttöä meinaat niin kyllä, mutta muuten ei.
Mikä masennuslääke ei vaikuta seksuaalisuuteen ja haluihin negatiivisesti?
Mitä kokemuksia esim voxrasta?
Kokemuksia kehiin.
Tuota kun imaisee nokkaan, niin saa samanlaiset olot kuin paskasta piristä. Tosin voxra hieman polttaa nenässä, mutta ei niin paljon, etteikö sitä kestäisi. En siis suosittele, mutta kyseessä ei ole mikään tavallinen masennuslääke
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kehiin.
Voxra tutkitusti lisää jopa halukkuutta.
Tosi tehokas vaikeeseen masennukseen mutta kuten kaikki piristävät, saattaa lisätä paljonkin ahdistusta sekä ärtyneisyyttä
Siitä jännä lääke, että ensimmäisellä kerralla markkinoitu laihdutuslääkkeeksi yhdysvalloissa, myöhemmin masennuslääke joka myös auttaa lopettamaan tupakoinnin
Mulla se aiheutti psykoosin jatkuvan valvomisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia kehiin.Voxra tutkitusti lisää jopa halukkuutta.
Totta, rupesin itse myös kiihottuneena kostumaan enemmän välillä jopa häiritsevän paljon :D
Minulle psykiatri määräsi Voxraa ja verikoseurannan. Voxra nosti maksa-arvoja. Lääkkeen käyttö kohdallani lopetettiin ja maksa-arvot palasivat normaaleiksi. Tämä reagointi on kuitenkin harvinainen.
Mulla kokeiltu lähemmäs 10 masennuslääkettä ja Voxra ainoa jonka aikana en ole joutunut olemaan kertaakaan saikulla töistä. Toivottavasti tämä jatkuu! Nyt ollut 1.5 vuotta käytössä.
Haluaisin kuulla kokemuksia, kun sitä kehutaan täällä.