Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko mennä käymään lähikaupassa ilman meikkiä?

Vierailija
24.10.2006 |

Tuli mieleen tuosta turhamainen akka-ketjusta. Musta on aina ollut ihan hirveän hassua ja kummallista, että joku ei voi mennä ilman meikkiä ulos talosta :-) Siis että vaikka olisi kotona, eikä olisi meikannut suunnilleen roskiksen viemistä varten on pakko meikata, muuten ei kehtaa. Miten sinä?

Itse, kuten varmaan kävi jo ilmikin, menen tottakai ilman meikkiä niinä päivinä, kun en jostain syystä ole meikannut (ripsiväriä, värivoidetta, huulilkiiltoa ym. tulee käytettyä ehkä 2-3 kertaa viikossa.) Peiliin toki katson, eli en lähde hiukset sojottaen, ja vaatteet vaihdan, eli en lähde koskaan missään verkkareissa tai tuulipuvussa tai roikkuvissa t-paidoissa tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän sitä lähikauppaankin voine mennä

Vierailija
2/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun on muuten huoliteltu, eli perusasiat kunnossa (hyvinhoidetut hiukset ja kasvot ja perusvaatteet eivät ole mitään vanhoja venähtäneitä riepuja) niin eipä tarvitse meikkailla ihan sen takia, että lähtisi lähikauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaan noin kerran vuodessa!

ja ps. käyn töissä eli en ole kulahtanut kotiäiti

Vierailija
4/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein lenkin aikana lähikaupassa enkä meikkaa lenkille.

Vierailija
5/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus harvoin, kun sattuu siltä tuntumaan. Olen kyllä kotiäiti, mutta kaukana kulahtaneesta...siksi mun ei tarvitsekaan meikata joka päivä.

Vierailija
6/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös verkkareissa voi mennä, kun usein käyn lenkillä samalla.

Vierailija
7/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin olen kävellen lenkillä liikenteessä ja käyn samalla piipahtamassa jossain.

Jos lähden erikseen vain ostoksille, pukeudun eri lailla. En meikkaa

silloinkaan, turhaa, kun on hyvät silmälasit ja pukeutuminen ja hiukset ok, niin en tarvitse meikkiä enää.

Vierailija
8/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meikkaamisesta, mutta en läheskään aina jaksa :)

Vierailija
9/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en minä nyt siihen kuolisi, jos jostakin syystä joutuisin ihmisten ilmoille ilman meikkiä. En kuitenkaan normaalisti koskaan menisi edes sinne lähikauppaan ihan naturellina. Tapa. Olen tottunut meikkaamaan edes kevyesti aina jonnekin mennessäni 13-vuotiaasta saakka, ja se nyt vaan on jotenkin minulle yhtä oleellista, kun vaatteitten päälle laittaminen. Ei tekisi mieli viuhahtaa lähikauppaan ilman housujakaan...

Vierailija
10/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaaminen pienessä määrin kuuluu perusrutiineihin aamulla. Käytän aniharvoin paljon meikkiä eli perusarsenaali on kevyt meikkivoide, valokynä silmien alle, kevyt rajaus yläluomeen ja ripsiväri. Huuliin huulikiiltoa, kuivien huulien vuoksi en voi huulipunia käyttää.

Tuon teen yleensä aamuisin automaattisesti. Joskus viikonloppuisin jätän kokonaan väliin mutta jos lähden kauppaan tms. niin kyllä yleensä teen tuon perushomman kuitenkin. Postilaatikolle voin kyllä mennä vaikka hiukset sojottaen...

Vierailija
11/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisuus kunniaan!

Minusta luonnonkaunis on kauniimi kuin kauniisti meikattu.

Vierailija
12/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on niin että vain ravintolailtaa viettämään en menisi meikkaamatta ja tietysti juhliinkin meikkaan.

Vierailija
13/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ulos astun.

MUUTEN voin olla kuitenkin meikittä. En siis rupea laittamaan ripsaria, tai huulipunaa moisen takia.

Vierailija
14/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaan kuuluu mun aamurutiineihin, kuulunut jo kymmeniä vuosia. Mihinkään lähikauppaan en enempää meikkaa, mutta jos esim. viikonloppuna lähden vaikka shoppailemaan, laitan kyllä ripsaria ja huulipunaa/kiiltoakin. Mä rakastan meikkaamista, ja jo pienellä jutulla (esim. tuolla meikkipuuterilla) saa huolitellumman vaikutelman kuin täysin ilman meikkiä.

Vierailija
15/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerran olen ulkoillut ilman meikkiä. Olen tyypillinen suomalainen, iho vaalea, ripset ja kulmat maantienharmaat. Olen meikkanut teinistä asti eli 17 vuotta, joten osaan tehdä meikin tosi nopeasti : ohut meikkivoide, puuteri, valokynä, kulmakynä, poskipunaa sipaisu, ripsiväriä ja huulikiiltoa. 5 minsaa menee ja tulos tosi luonnollinen.

Vierailija
16/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka näin sanoo, ei osaa meikata

Vierailija
17/17 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme ystäväni kanssa lenkille naturelleina ja huomasimme matkan varrella olevan meikkikaupan ikkunassa olevan mainoksen: Lancomen syksyn uutuuksia. Päätimme piipahtaa katsomassa niitä uutuuksia. Keski-ikäinen myyjä ei suostunut esittelemään meille Lancomea, vaan näytti, että täällä olisi tällaisia halvempia meikkejä, jpa samassa kivassa kotelossa kaikki meikit ripsiväristä huulipunaan. Hipsimme pois ja toiste ei ole tullut kauppaan mentyä. Kaikki meikkini ovat yleensä Lancomea tai Dioria.

Voin lähteä ihan mihin tahansa ilman meikkiä. Olen aikuinen ihminen, joten kuka minua estää. Paras mieli ja olo minulla on itselläni, jos käyn suihkussa, laitan nopean perusmeikin ja harjaan hiukset. Töissäkin on paljon mukavampi olla, jos ei ole suoraan sängystä reväistyn näköinen. Joillekin ihmisille meikki tosin sopii paremmin kuin toisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän