Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenä näkökentässä

12.08.2022 |

Hei!

Näen nenäni vasemmalla silmälläni. Näen sen kun katson ylös tai alas. Näen myös kun katson suoraan. En muista tarkkalleen olenko aina nähnyt nenäni vai? Vai onko tämä neurologinen oire. Yritin googlettaa mikä aiheuttaa tämän mutta ei löytynyt muuta.

Tätä on kestänyt kuukauden verran. Tiedän että tiedostaminen pahentaa. Mutta olen kuukauden sisällä ajatrllut muuta kuin nenää mutta silti ilmestyy näkökentälle.

En tiedä vaikuttaako tähän likinäkö? Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jännän äärellä

Vierailija
2/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia, kiinnität nyt vaan siihen huomiota kun ennen et. Oletko ahdistunut tai onko muu hätä? Ihmiset alkaa usein tarkkailla liikaa tällaisia normaaleja kehon juttuja jos ahdistaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla näkyy nenä koko ajan, sen on vain oppinut ignoroimaan. Jos sitä miettii, niin sen huomaa näkevänsä, ja olet nyt sitten virittynyt huomaamaan sen koko ajan. Älä huoli, niin kohta et enää kiinnitä siihen huomiota.

Vierailija
4/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Kun olin lapsi, nenäni oli niin pieni, että en nähnyt sitä. Kun tulin murrosikään, nenäni kasvoi ja alkoi häiritä näkökentässäni. Epäilin jopa, että nenästäni  oli kasvanut poikkeuksellisen iso ja ruma. Kun olen aikuinen, olen jo tottunut nenäni näkymiseen. Nenäni on sopivan kokoinen ja kaunis. Peili sen todistaa, että olen tosi hyvännäköinen.

Vierailija
5/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe omaa munaani kuin peilin kautta.

T: Läskimooses