Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa retinol-tuotteita käyttävät

Vierailija
12.08.2022 |

Olen päättänyt aloittaa kokeilla retinol-tuotteita. Niissä sanotaan, että jos illalla laittaa, niin päivällä täytyy käyttää spf30 aurinkosuojavoidetta. Ymmärrän, että kesällä, mutta koskeeko tämä siis myös loppusyksyä ja talvea? Olen nimittäin allerginen aurinkosuojavoiteille, tai ainakaan en ole vielä löytänyt sellaista, jolle en olisi. Tämän vuoksi en missään rannalla aurinkoakaan ota ja kesällä välttelen pahinta paahdetta. Mutta tuleehan sitä tietenkin ulkoiltua usein aurinkoisella säällä. Ajattelin, että en nyt kesällä vielä kokeilisi retinolia vaan vasta alkaen loppusyksystä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia aurinkosuojia olet kokeillut? Nykyään on paljon muitakin kuin niitä hajustettuja paksuja niveoita. Sellasia jotka on tarkoitettu kasvoille joissa spf on 30.

Olen kokeillut kaikki niveat ja vastaavat yleiset aurinkosuojamerkit. Myös apteekin merkkejä ja selektiivisen kosmetiikan 30 suojakertoimella varustettuja päivävoiteita. Ap

Luonnonkosmetiikan fysikaaliset suojat voisivat siis sopia.

Vierailija
22/22 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran olet allerginen, niin sitten et voi käyttää. Miksi edes miettiä asiaa.

En minä aurinkovoiteita kysellytkään vaan sitä, että voiko retinolia käyttää talvella ilman aurinkosuojaa.

Ap

Retinolin kanssa aina aurinkosuoja, kesät talvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi