Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokmannin mitoitus? Kelle ne oikein on tarkoitettu?

Vierailija
12.08.2022 |

Sain lahjaksi S-kokoisen yöpaidan. Sen sisälle mahtuu miltei koko perhe 😳

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet huomannut, että oversize on kaikkialla muotia?

Vierailija
2/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin miehelleni sieltä shortsit. Hän on oikeasti kokoa xl tai joissain merkeissä xxl. Tokmannin koko large oli nyt sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet huomannut, että oversize on kaikkialla muotia?

Tokmannin housuissakin? Kyllä vaan 😂 Yritettiin teinille löytää shortsit sieltä.

Vierailija
4/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin xs- ja s-koot on ihan käsittämättömiä. Vastaa L-kokoa.

Vierailija
5/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla se, että pieneen vaatekokoon mahtuminen saa asiakkaan hyvälle mielelle, jolloin hän tekee enemmän vaateostoksia liikkeestä.

Vierailija
6/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko Mr Tokmanni nykyään vaatteidenkin valmistaja? Mikä kun olen tollona kuvitellut, että siellä myydään muiden tekemiä mm. vaatteita.

Vierailija
7/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polan vaatteiden kanssa saa olla tarkkana ostaako plus vai normaalimitoitetun. Ainakin meidän lähitokmannissa ne on merkitty tosi huonosti.

Vierailija
8/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko Mr Tokmanni nykyään vaatteidenkin valmistaja? Mikä kun olen tollona kuvitellut, että siellä myydään muiden tekemiä mm. vaatteita.

Mietin just että mitoitus on sitten varmaan sen hymyilevän partanaaman mittojen mukaan. Jos sinä olet pienempi niin voi voi. 

Vierailija
9/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aivan valtavia. Käytön yleensä kokoa M ja joudun metsästämään Tokmannilla XS-kokoa. Yleensä ne ovat kaikki loppu.

Vierailija
10/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin xs- ja s-koot on ihan käsittämättömiä. Vastaa L-kokoa.

Jep, xs on suunnilleen m-l, s on l-xl jne.

Vierailija
11/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Sen kanssa voi sitten leikkiä perheenä ja ottaa valokuvan, someen. Ja sitten se antaja loukkaantuu varmaan.

Vierailija
12/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se hoitajamitoitus.

Vierailija
13/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tokmanni myy tiettyjen valmistajien merkkejä? Vai onko heillä nyt joku oma mallisto? Tarkoitan siis, että jos myy vaikkapa Polan tuotteita, niin mitoitus on sama oli kauppa mikä tahansa.

Vierailija
14/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin vaatteiden ko'oista puuttuu logiikka. Vaikka täällä nauraskelette että perusvaatteet ovat isoja, niin sitten todellisuudessa Tokmannilta ovat kadonneet oikeasti isot vaatteet (isompi kuin XL) melkein kokonaan 🤔 ennen sieltä löytyi minullekin vaatteita vaan ei enää. T. Pullukka

Vierailija
15/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallien vaatteet on mitoitettu suomenhevosille, joten koot ovat muotoutuneet asiakaskunnan mukaisiksi.

Kaltaiselleni ekologisesti järkevän kokoiselle, italialaista lämminveristä muistuttavalle henkilöoletetulle on hyvin vaikeaa löytää oikeankokoisia vaatteita enää mistään kaupasta.

Vierailija
16/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta kehopositiiviset naiset voivat kuvitella olevansa kokoa S.

Siksi.

Vierailija
17/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni myy vaikka mitä. Ostin vendin m kokoisen yöpaidan siltä. On kyllä tiukka, vaikka muuten olen m.

Vierailija
18/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Tokmannilta jäännöstangista pyöräilytakin kokoa S. Olen 169 m ja 54 kg. Pieniä kokoja on, mutta vähän. Se on sama joka vaatekaupassa - paitsi liikkeessä H & M, jossa S- mallit ovat pieniä, mutta hameet liian lyhyitä tai pintamuotia ryppyhihoineen ja muine nuorten hössötyksineen. Olen 65-vuotias, joka ei ulkona pukeudu miesten pitkiin alushousuihin. Kapphallista löysin sattumalta pienen Chanel-jakun. Tosi ihme, jos löytää jostain normaaleja istuvia vaatteita. Ns vintage-puodeista saa joskus kivoja käytettyjä klassisia vaatteita.

Vierailija
19/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ei ole vieläkään vaateliikkeiden ykkönen kun etsin vaatteita itselleni. Siellä ei mielestäni olla muodin harjalla,vaan joskus tuntui kuin olisi jämähdetty 80-luvulle,vaatteiden osalta siis.

Vierailija
20/35 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla on omia merkkejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän