Haluan tuntea itseni taas naiseksi - miten?
Miten se onnistuu, haluan tuntea itseni taas naiseksi
Vuodet ovat vierineet lasten kanssa, aika on ollut ihanaa, mutta samanaikaisesti identiteetti on niin äitiytynyt, että en edes tiedä miten aloittaa. Paitsi liikuntaa olen lisännyt ja se tuntuu hyvältä, että pitää enemmän huolta omasta hyvinvoinnistaan ja samalla painostakin lähtee muutama ylimääräinen kilo.
Havahduin tähän eilen, kun tapasin ohimennen vuosien jälkeen tutun henkilön ja jokin hänen katseessaan herätti sellaisia tunteita, että olen ja haluan olla muutakin kuin äiti.
Taustalla on myös ikävä parisuhde alkoholistin kanssa, että olen tullut varovaiseksi ja suojamuurit ovat korkeat, minkä vuoksi elämä on ehkä ollutkin kovin lapsikeskeistä.
Kommentit (27)
Miten on naiseuden etsintä edennyt tänä viikonloppuna?
Taidan kaivella lauantai-illan kunniaksi kosmetiikkavarastojani ja pitää oman suihku-span.
Saunaa ei jaksa näillä hinnoilla ja helteillä lämmittää.
Ihanasti on edennyt naiseuden etsintä - elämään on tullut tanssia, myös kirpputorilta löytynyt muutamia ihania vaatteita naiseutta nostattamaan :)
Tahdon itsekkin tuntea itseni naiseksi.
Martti 57
Changessa en saanut palvelua, myyjä ei tiennyt mikä on minimizer liivi, se siitä, toiste en mene.
Minä kaipaan kuumaa romanssia herättäämään naiseuteni. Hankala vain iskeä mies kun naiseus ns. On unessa.
Aja autolla ojaan. Tai peruuta päin tolppaa.
Ihana, kiitos ajatuksesta. <3 Varmasti liittyy tämä pohdinta siihen, että on jotenkin hukassa omassa itsessään ja kehollisuudessaan.
Ap