Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miski mies lupailee asioita, joita ei sitten tee?

Vierailija
24.10.2006 |

Lupasi tiskata lauantaina, jouduin itse tiskaamaan tänään. Odotan lamppua eteiseen jo toukokuusta saakka. Pyöränkumi on puhki, pyörä seisoo pihalla eikä sille näytä tapahtuvan mitään yms yms..

Näitä juttuja on PALJON!!!

Mua ottaa niiiiin paljon päähän, ettei mitään rajaa. Ja jos joku sanoo et miksen tee niitä juttuja itse, niin en periaatteesta tee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tulee auttamaan. Samoin lampun kanssa. Haet jakkaran niin mies jo tulee näyttämään miten se pitää tehdä.

Tiskauksesta.. minä antaisin tiskiharjan käteen ja sanoisin että tiskaa tai pyydä äitisi tiskaamaan..

Semmosia ne ukot vaan on, valitettavasti!

Vierailija
2/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampun vaihtokin on nyt niin pikku homma, että sen tekee puolessa minuutissa. Mä en ainakaan halua antaa mun miehelle sitä kuvaa itestäni etten osaa mitään ilman sen apua. Jos oon joskus pyytänyt miestä vaikka laittamaan auton pissapoikaan vettä, eikä ole sitä laittanu, enkä myöskään minä oon saannu kuulla siitä monta kuukautta kuinka en osaa tehä mitään. Sitä kunniaahan mä en enää miehelleni anna, joten en edes enää pyydä tekemään jotain vaan teen itte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan kohta lopettaa ruuan tarjoilun sille ja lopetan myös sen kalsareiden pyykkäyksen. Jossei hän tee mitään yhteisiä juttuja, niin en tee minäkään mitään hänelle.

Vierailija
4/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lampun vaihtokin on nyt niin pikku homma, että sen tekee puolessa minuutissa. Mä en ainakaan halua antaa mun miehelle sitä kuvaa itestäni etten osaa mitään ilman sen apua. Jos oon joskus pyytänyt miestä vaikka laittamaan auton pissapoikaan vettä, eikä ole sitä laittanu, enkä myöskään minä oon saannu kuulla siitä monta kuukautta kuinka en osaa tehä mitään. Sitä kunniaahan mä en enää miehelleni anna, joten en edes enää pyydä tekemään jotain vaan teen itte.

Vierailija
5/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosta pyöränkumista. Oltiin eilen kaupassa ja sanoin miehelle että nyt ostetaan se uus sisäkumi, ni rupes inisemään ettei tiedä millainen se on yms yms..... Annoin sitten olla! Täytyy varmaan itse sitten raahata se pyörä sinne pyöräliikkeeseen jotenkin...argh

Ja se lamppu! Meillä ei ole edes sitä lamppua kun miehen on pitänyt se ostaa. Arvatkaa vaan olisko se lamppu jo katossa!?

ap

Vierailija
6/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se kai vaihtamalla parane. Tai tietenkin voi jonkun poikkeusyksilön löytää, mutten ottaisi sitä riskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme