Tampere on ihana kaupunki <3. Kesäaikaan tuntuu ihan, kuin olisi jossain ulkomailla!
Rakastuin Tampereeseen heti. Erityisesti keskustaan!
Kommentit (27)
Itse ihastuin täysin Helsinkiin tänä ja viime kesänä! Ihan paras kesäpaikka!! Aiemmin olen lähtenyt pk-seudulta etsimään kesäkaupunkia sisäsuomesta ja mökeiltä, mutta viimein tajusin että miksi, kun paratiisi on ihan naapurissa.
Tampere on kyllä hyvä myös, en sitä kiistä!
Joo. On jotenkin paljon tunnelmallisempi suurkaupunki, kuin 99% suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. On jotenkin paljon tunnelmallisempi suurkaupunki, kuin 99% suomessa.
Totta, 99% Suomen suurkaupungeista eivät tosiaankaan ole hääppöisiä.
Kävin 12 vuoden tauon jälkeen Tampereella heinäkuussa( jossa olen viettänyt todella paljon aikaa ja pitänyt kaupungista).
Oli todella roskaista ja Tammerkoski haisi jostain syystä hirveän pahalta . En tiedä olivatko lokit levitelleet roskat ja sunnuntaina ei ehkä siivota, mutta hyvin epämiellyttävä oli tämänkertainen Tampere-kokemukseni.
Mutta Werstasmuseo oli kyllä mukava .
Minä myös. Vkon asunut Treen keskustassa ja tykkään kuin hullu puurosta.
Olen käynyt monesti Tampereella, mutta en ole havainnut moista. Miten se tuntuu kuin olisi ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Kävin 12 vuoden tauon jälkeen Tampereella heinäkuussa( jossa olen viettänyt todella paljon aikaa ja pitänyt kaupungista).
Oli todella roskaista ja Tammerkoski haisi jostain syystä hirveän pahalta . En tiedä olivatko lokit levitelleet roskat ja sunnuntaina ei ehkä siivota, mutta hyvin epämiellyttävä oli tämänkertainen Tampere-kokemukseni.Mutta Werstasmuseo oli kyllä mukava .
Ja tulipas tuollainen kirjoitusmoka lainaukseen, mutta varmaan tajuatte, että Tampereella olen viettänyt paljon aikaa, enkä heinäkuussa.
Kaunis paikka, mutta en muuttaisi takaisin vaikka maksettaisiin. Kamala paikka
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin täysin Helsinkiin tänä ja viime kesänä! Ihan paras kesäpaikka!! Aiemmin olen lähtenyt pk-seudulta etsimään kesäkaupunkia sisäsuomesta ja mökeiltä, mutta viimein tajusin että miksi, kun paratiisi on ihan naapurissa.
Helsinki on paras Kunpa tätä ei vaan rakennettaisi täyteen! Mutta Tampereella on jostain syystä tosi hyvännäköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on paras Kunpa tätä ei vaan rakennettaisi täyteen! Mutta Tampereella on jostain syystä tosi hyvännäköisiä ihmisiä.
Tietenkin on. Minäkin olen täällä.
Tampere on Suomen viiden suurimman kaupungin joukossa ainoa jossa viihtyy. Helsinki on saastainen ja ruma, saasteisen Itämeren rannalla.
Pahin huumekaupunki Suomessa Lahden lisäks.
Itsekin olen vaihtanut ulkomaan matkat Itäkeskuksessa shoppailuun. Aivan kuin reissaisi lähi-idässä ja Afrikassa. Tulee helpommaksi ja jännemmäksi nämä reissut.
Mikä siellä on niin ihanaa? Mitä nähtävyyksiä? Kävin viime keväänä ja hirveää työmaata joka puolella. Ankeat aseman ja bussiaseman ympäristöt. Oulukin on tunnelmallisempi.
Tampereen keskustassa tosiaan tuntuu kuin olisi ulkomailla. Ihan kuin väestö olisi vaihdettu.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen vaihtanut ulkomaan matkat Itäkeskuksessa shoppailuun. Aivan kuin reissaisi lähi-idässä ja Afrikassa. Tulee helpommaksi ja jännemmäksi nämä reissut.
Tule joskus käymään Espoon keskuksessa, täällä yhdistyy ihanasti nuo kulttuurit sekä päihdeongelmaiset. Ihanan aseman varrella monia penkkejä, joilta voi bongata spurgun/nistin
päiväunilta. Puolen päivän aikaan on paras mahdollisuus tähän etenkin kauniin kesäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule joskus käymään Espoon keskuksessa, täällä yhdistyy ihanasti nuo kulttuurit sekä päihdeongelmaiset. Ihanan aseman varrella monia penkkejä, joilta voi bongata spurgun/nistin
päiväunilta. Puolen päivän aikaan on paras mahdollisuus tähän etenkin kauniin kesäpäivänä.
Espoon keskus tuo elävästi mieleen Los Angelesin keskustan ja skid row'n.
Niin on. Ihan tulee tunnelma, että on jossain etelässä. Palmut ja pitkä hiekkaranta vain puuttuu.
Itse ihastuin pohjois korean Pjongjangiin, aivan mahtava kaupunki, ihastuin erityisesti keskustaan!
Huono.