Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketipinor lievästi rauhoittava

Vierailija
11.08.2022 |

Onko verrattavissa bentsojen kanssa? Tiedän, että on psykoosilääke. Mietin vain miksi niin moni sanoo sen olevan lievästi ainakin rauhoittava mutta silti se ei ole kolmiolääke

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin bentsot, ei ole ihminen tillin tallin pysäkillä ketopinorin jälkeen vaan aika normi olo paitsi rauhoittuu aivot.

Jos minä otan pienimmän unilääketarkoitukseen määrätyn ketipinorin illalla, olen koko seuraavan päivän ihan tillin tallin.

Mulla riittää tuosta puoletkin, ja seuraavana päivänä helevetinmoinen ärtyneisyys, lihasnykäykset, voimattomuus, hikoilua, jatkuva nälkä.

Vierailija
22/27 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaa vaan kehoa ja ajatuksenjuoksua, ei itse ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne julkisella kehtaa vieläkin puoskaroida että ketiä ahdistukseen tarvittavana. Jos ei toimi vika on sinussa.

Vierailija
24/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni ketipinorissa on pieninä annoksina antihistamiininen vaikutus. Toisin sanoen väsyttää/rauhoittaa. Sitä en tiedä, miksi unilääkkeeksi sitten ei anneta antihistamiinia ihan rehellisesti, kuten Ataraxia.

Kyllä minulle lääkäri yritti ensin markkinoida antihistamiinia. Otin lähinnä loukkauksena.

Vierailija
25/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni ketipinorissa on pieninä annoksina antihistamiininen vaikutus. Toisin sanoen väsyttää/rauhoittaa. Sitä en tiedä, miksi unilääkkeeksi sitten ei anneta antihistamiinia ihan rehellisesti, kuten Ataraxia.

Annetaanhan, juurikin tuota Ataraxia ja Mirtazapiinia, jotka molemmat antihistamiineja.

Eihän Mirtazapin mikään antihistamiini ole.

Vierailija
26/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuntuu olevan nykyisin joku yleislääke, kun joka toisella on käytössä. Aika helposti näyttää lääkärit määräävän, mitä ihmettelen suuresti. Ensi sijaisesti tarkoitettu skitsofreniaa sairastaville, haittavaikutukset sen mukaiset.

Vierailija
27/27 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään vaikutusta. 12,5mg-75mg,  unettomuuteen, testailin melkeen 3 viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä