Pohjoinen pallonpuolisko kuumeneekin nelinkeraisella tahdilla
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, olen lapseton, eli olen ilmastotekoni tehnyt.
Tää nyt on älyllistä epärehellisyyttä jolla oikeutetaan oma lentomatkailu ja muu kerskakulutus. Sitä hiilidioksidia ei kukaan saisi nyt syytää ilmakehään lisää. Tulevaisuudessa voidaan elää ties kuinka saasteetonta elämää. Nyt on se hetki milloin jokaisen meistä tekemiset vaikuttaa, ol8 lapsia ta8 ei. Nälänhätä ja muut katastrofit kolkuttelee ihan muutaman vuoden päästä.
Edellinen arvio oli 2X, nyt sitten 4X ja sitten 8X, 16X, 32X, 64X, 128X, 256X, 512X jne
Nälänhätä ja katastrofit kolkuttelee ihan muutaman vuoden päästä, mikä tarkoittaa sitä että mitään ei ole enää tehtävissä. En siis välitä koko asiasta.
En mieti, koska lentomatkustusta, pikamuotia, seurakoiria, väestöräjähdystä ja muuta saastuttavaa ei edes yritetä vähentää, niin peli on jo menetetty.
Etelämantereen jäätikön alla on kasvien jäänteitä, jotka viittaavat Italian ilmastoon.
Ihminen ei voi tehdä mitään maapallon eläessä omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, olen lapseton, eli olen ilmastotekoni tehnyt.
Tää nyt on älyllistä epärehellisyyttä jolla oikeutetaan oma lentomatkailu ja muu kerskakulutus. Sitä hiilidioksidia ei kukaan saisi nyt syytää ilmakehään lisää. Tulevaisuudessa voidaan elää ties kuinka saasteetonta elämää. Nyt on se hetki milloin jokaisen meistä tekemiset vaikuttaa, ol8 lapsia ta8 ei. Nälänhätä ja muut katastrofit kolkuttelee ihan muutaman vuoden päästä.
Oli lapsia tai ei kommentti paljastaa että sinulla on lapsia, et varmaan tajua/halua tajuta faktaa että lapsen tekemättä jättäminen on isoin yksittäinen ilmastoteko.
Lehdissä vouhotetaan ilmantonmuutoksesta samalla kun töllössä pyörii gigantin ja powerin mainokset missä patistetaan hakemaan kassillinen uusia kännyköitä yms. pasketta tai matkatoimistojen mainokset tai hanki koira -mainokset. Ilmeisesti juuri kukaan ei ota ilmastonmuutosta kovin tosissaa, joten miksi minäkään.
On se nyt vähän eri et onko lämpenemistahti X2 vai x4!
Tää oli mulle vaan jotenkin tosi pysäyttävä uutinen vaikka luulin et im-uutiset ei enää hetkauta. T AP
Vierailija kirjoitti:
On se nyt vähän eri et onko lämpenemistahti X2 vai x4!
Tää oli mulle vaan jotenkin tosi pysäyttävä uutinen vaikka luulin et im-uutiset ei enää hetkauta. T AP
Minulle kelpaisi paremmin X8 tai ennemmin X16.
Ihminen tuhoaa ahneuksissaan palloa niin kauan kuin ihmisiä tämä on. Joten tuhotkoon itsensä. Harmi, että sinänsä viattomat eläimet menee mukana.
Väestön kasvua olisi pitänyt alkaa rajoittaa jo vuosikymmeniä sitten. Ei ole kantokykyä tälläiselle määrälle.
Vierailija kirjoitti:
En mieti, koska lentomatkustusta, pikamuotia, seurakoiria, väestöräjähdystä ja muuta saastuttavaa ei edes yritetä vähentää, niin peli on jo menetetty.
Niinpä. Talous edellä -ajattelu tuhoaa maapallon eikä mitään ole todellakaan tehtävissä. Länsimaisissa demokratioissa äänestäjät eivät halua vallanpitäjien rajoittavan elämäntapaansa eikä sitä edes voi tehdäkään, koska kansantaloudet perustuvat jatkuvaan kuluttamiseen ja sen kiihtymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Talous edellä -ajattelu tuhoaa maapallon eikä mitään ole todellakaan tehtävissä. Länsimaisissa demokratioissa äänestäjät eivät halua vallanpitäjien rajoittavan elämäntapaansa eikä sitä edes voi tehdäkään, koska kansantaloudet perustuvat jatkuvaan kuluttamiseen ja sen kiihtymiseen.
Muutama sukupolvi veti kaiken viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tuhoaa ahneuksissaan palloa niin kauan kuin ihmisiä tämä on. Joten tuhotkoon itsensä. Harmi, että sinänsä viattomat eläimet menee mukana.
Väestön kasvua olisi pitänyt alkaa rajoittaa jo vuosikymmeniä sitten. Ei ole kantokykyä tälläiselle määrälle.
Edes vihreät eivät aja väestön määrän rajoittamista tai kuluttamisen vähentämistä. Eivät tosiaankaan. Vihreiden ratkaisu kaikkeen on sähköä vaativien laitteiden määrän lisääminen, mikä entisestään kuluttaa luonnonvaroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rajata kehittyvissä muissakaan. Jos länsimaat lakkaisi lisääntymästå, miljardeja on tulossa tilalle.
En koskaan.