Miksi heterot
Miksi heterot eivät koe tarvetta julkituoda, että ovat anaaliseksin ystäviä? Jotenkin salaisempaa hommaa kuin homoilla. Vai olisiko hienotunteisempaa?
Kommentit (9)
Meinaatko että miehistä pitävät miehet tuolla julkisesti huutelisivat, että ovat panneet sitä ja sitä kakkoseen tai että tykkäävät ottaa kullia sisäänsä? En minä ainakaan tuo mitään seksuaalisia mieltymyksiäni julki kavereille tai muuten kuin näin anonyymisti, mutta pidän peppuseksistä ja harrastan sitä säännöllisesti puolisoni kanssa vaihteluna. Mutta en minä sitä miesten kanssa haluaisi harrastaa enkä seksiä ylipäänsäkään muiden kuin puolisoni kanssa.
Mei joskus puhuttu josko kokeiltaisi, mutta ei. En tajua miksi pitäisi. Seksi on mahtavaa, ja mies osaa ihan kaiken, Yhdessä puolivuosisataa. Mutta vieä keksitää kivaa joka päivälle. Mikään ei ole pos suljettua.
Auttaisihan se anaalista pitäviä löytämään toisensa, mutta vielä kierompaan katsottaisiin kuin homoja.
Tänne voi ilmoittaa vaikka sos tunnuksen kera. Ei mitään kuvia, tai ehkä niistä 20cm kaluista, niin nähdään kuinka "kuva vääristää"
Mulla on lukuisa määrä ihania homoystäviä, lesbojakin. En silti mitenkään halua perseksiä, jamiksi haluaisin, ei ole munjuttu. Oma mies on mun juttu,
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukuisa määrä ihania homoystäviä, lesbojakin. En silti mitenkään halua perseksiä, jamiksi haluaisin, ei ole munjuttu. Oma mies on mun juttu,
Jamiksi pääset nimenmuutoksella, pikku juttu, jos et halua Jamin vehkeitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Mei joskus puhuttu josko kokeiltaisi, mutta ei. En tajua miksi pitäisi. Seksi on mahtavaa, ja mies osaa ihan kaiken, Yhdessä puolivuosisataa. Mutta vieä keksitää kivaa joka päivälle. Mikään ei ole pos suljettua.
Olette +70 vuotiaita ja 50 vuotta liittoa takana ja väität teidän sekstailevan joka päivä?! Älä puhu höpöjä!
Jaha, tämä taitaa olla aihe johon ei saa vastata.