Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Tavaran lähetys postitse, myyn torissa ekaa kertaa

Vierailija
11.08.2022 |

Miten tiedän minkä kokoinen paketti ja mitä maksaa postitus? Voinko kävellä myytävän tavaran kanssa postitoimistoon ja sanoa että antakaa sopiva paketti?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja pitääkö se paketti itse viedä jonnekin? Eikö sitä voikaan antaa postikuskille, kun hän käy postilaatikollamme? Miät mä teen? Olen viisiraajahalvaantunut ja mies on alkoholisti ilma jalkoja. Ei me voida liikkua.

ap

Pudota se paketti kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeelta, kyllä sen joku korjaa sieltä maasta pois.

Vierailija
42/42 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tässä, for dummies:

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/laheta-paketti

Löysin tuon kuule itsekin. Mistä sen paketin SAA?

Ap

No sieltä postista, asiamiesposteja ne ovat nykyään. Matkahuolto on myös halvempi kuin Posti. Ja varsinkin silloin, kun vastaanottaja maksaa rahdin. Monesti Matkahuolto on Ärrän yhteydessä. Muutaman kerran lähetin tavaraa Matkahuollon kautta just tuolla vastaanottaja maksaa rahdin-tyylillä.

Meillä päin taas ei ole kuin muutamia Ärriä. MH toimii samassa paikassa kuin postikin, eli lähimarketissa. Älä nyt helkutti vie yleistä tuossa Ärrä-asiassa, jos teillä päin noin on. Neuvoillasi menee kokemattomat postittajat yhä enemmän sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä