Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄKIJÄ, kaipaan kipeästi apuasi.

Vierailija
24.10.2006 |

Osaatko kertoa mikä on siskoni tulevaisuus. Olen erittäin huolestunut. Voisinko kenties auttaa häntä jollain lailla? Miltä näyttävät hänen ihmissuhdeasiansa? Entä montako lasta näet hänellä?

Olisin erittäin kiitollinen vastauksesta! Toivoisin todella jotain vinkkiä, mikä olisi paras tapa auttaa häntä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen huolesi, tuskasi. Sinun surusi ja tunteesi ovat nyt niin suuria, että se vaikeuttaa vähän minunkin katsomistani..mutta tiedätkö mitä? Sinä autat jo nyt siskoasi todella paljon, sinä rakastat häntä, välität hänestä. Se on se kaikkein suurin apu, jonka voit hänelle koskaan antaa! Ole tukena, auta, lohduta, kuuntele. Voithan yrittää puhuakin hänelle, mutta siinä on vain se, että niin kauan kuin hän ei vastaanota sanojasi, eikä tee päätöksiään itse, niin asiat eivät muutu. Mutta, hänellä on sinut, se on paljon.

En voi mitenkään katsoa siskosi asioita tarkemmin, koska hän ei itse ole kysymässä. Voin vain hieman tarkastella tätä asiaa sinun kauttasi. Sinusta näen sen suuren huolen, mikä sinulla on siskoasi kohtaan, ja minun on ihan pakko tähän väliin sanoa, että älä unohda itseäsi tässä. Sinulla on lähelläsi sinua syvästi rakastava ihminen, hän tukee sinua, muistathan sen. Älä kamppaile yksin, yhdessä olette kaikki vahvempia.

Rukoilen teille jokaiselle voimia ja luottamusta siihen että kaikki menee kuten tarkoitettu on. Enkelit ovat lähellänne joka ainoa hetki.

Rakkaudella

Seide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi