Mitä olet syönyt tänään?
Kommentit (40)
2 Lidlin tomaatti-mozzarellaleipää
Kermajogurtti
Kohta kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa.
Sämpylän juustolla, spagettia lihapullakastikkeessa, pannaria kera kermavaahdon ja mansikkahillon.
Paistetun kananmunan. Perunavelliä. Pienen paistetun silakan lihat. Kohta pitäisi kyllä syödä lisää, vaan hankalaa näin helteellä.
Palasen leipäjuustoa, kahvia ja vettä. Kohta syön lohimedaljonkeja ja runsaasti salaattia oliiviöljyn ja omenaviinietikan kera.
Vierailija kirjoitti:
Palasen leipäjuustoa, kahvia ja vettä. Kohta syön lohimedaljonkeja ja runsaasti salaattia oliiviöljyn ja omenaviinietikan kera.
Salaattia?
Kaurapuuroa jossa mustikoita, vadelmia, cashew pähkinöitä ja hunajaa. 2 kuppia kahvia ja lasi appelsiinimehua. Pitäisi kohta käydä kaupassa ja pohtia mitähän sitä söisi illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaattia?
Salaattia jossa lehtisalaattia, tomaattia, kurkkua, avokadoa, salaattijuustoa ja saksanpähkinää. Kastikkeeksi oliiviöljyä ja omenaviinietikkaa. Selvensikö? :)
Kaksi lidlin kinkku-juustocroissanttia, pari kuppia kahvia, kaksi ite tehtyä kinkkupasteijaa, kaksi viipaletta kauraleipää juustolla ja metukalla, kaalilaatikkoa, yhden eineshampparin.
Neljä kuppia kahvia (nukuin huonosti ja näin rotta-unia), puolikkaan mantelicroissantin ja puolikkaan pistaasitäyte-croissantin, turkkilaista jogurttia ja pensasmustikoita, kreikkalaista jogurttia ja passionhilloa.
Nyt mietin, että tekisinkö puuron, vihersmoothien vai paistaisinko vihanneksia.
Kaurapuuroa , kanelipullan, paprikamunakkaan, tomaattia, puutarhavadelmia
ja olen juonut vettä sekä kahvia.
1,5 dl. kaurapuuroa. 2dl. vähäsokerista rahkaa. Noin 150 g. kalaa ja lisäkkeenä vihannessekoitusta ja hiukan ruokakermapohjaista kastiketta.
Olen itse tässä kesäloman aikana lihonnu varmaan 10kg koska mökillä olen syönny lähinnä makkaraa ja grilliruokaa sekä herkkuja menny aivan liikaa joten nyt olen alkanut syömään kevyemmin että jouluna voi ahmia kinkkua sekä jouluruokia sitten oikein kunnolla.
Tänään olen syönnyt/juonnut:
-2 kuppia kahvia maidon kera
-Banaanin
-Mansikoita pari kourallista
-Salaatin tein johon lisäsin hiukan kanaa
M31
Aamulla ruisleipäpala, juustoa, kurkkua, vihreä tee.
Lounaaksi: paella ja vihersalaatti, lasillinen punaviiniä.
Illalla omena.
Jättipizzan.
Sepä riittääkin koko päiväksi.