Mitä olet syönyt tänään?
Itse juonut vain yhden kupin kahvia ja syönyt pienen keksin.
Kommentit (40)
Perhepitsan,4 sidukkaa, pussin karkkeja, puol levyä fasun sinistä...
Kurkun, 2 purkkia tonnikalaa, salaattijuustpkuutioita ja tilkan salaatinkastiketta sekä 3 siemennäkkäriä leikkeleellä ja 5% juustolla.
En jaksanut mennä ruokaostoksille.
Aamulla turkkilaista jugurttia ja hedelmiä, minihiilarileivän ja siivun juustoa
Lounaaksi uunifetapastaa pienen annoksen.
Ip kahvilla itsetehdyn pistaasipuustin
päivälliseksi paistettua perunaa, 3 kpl lihapullia kastikkeessa ja siivun ruisleipää
Jälkkäriksi 1/6 jäätelöpaketista ja 2 kourallista irtsareita
Kinkku-juustosämpylän aamulla, nakkisämpylän kaikessa kiireessä lounaaksi ja kohta laitan grillin rotisseriin pyörimään häränpaistin.
- kaksi ruispalaa kylmäsavulohella
- aurajuustoa
Olin työreissussa koko päivän, aamupalan sentään ehdin syödä kotona eikä tarvinnut autossa puputtaa.
Eli teetä ja tuplavoileipä keitetyllä kananmunalla ja keltajuurikkaan lehtiä väliin salaatiksi.
Banaani, mandariini (oli vähän hapan) ja kourallinen viinirypäleitä. Snickers ja kolme tai neljä Lidlin jotain suklaatäytekeksiä. Lisää teetä.
Kotimatkalla söin pienet ranskalaiset, koska oli kuuma ja alkoi tuntua siltä, että kohta pää räjähtää (join myös pikkupullon kokista ja vissyä). Kotona olen vain juonut lasillisen kokista, nyt alkaa se päänsärky hellittää.
Iltapalaksi syön Aino-jäätelöä, ehkä laitan sekaan vähän mysliä.
Venlafaxiinia! 150mg Venlafaxiinia!!
Oletko sä aloittaja ihan kipeä vai anorektikko? Nuoko on sun koko päivän ruuat?
Mitä muulloin syöt? Herran jumala, sä tarttet APUA ja pian!!
Aamulla iso muki kahvia mustana ja noin kolmen tunnin päästä iso mukillinen teetä ja kaksi Lidlin sämpylää juustolla. Nämä aikavälillä 6.30-10.
Joskus klo 13 joku Hetki tonnikala-pastasalaatti ja mukillinen kahvia mustana ja kourallinen vadelmaveneitä.
Iltapäivällä noin klo 15 eteenpäin puoli pulloa punkkua ja lasillinen wiskyä.
Noin klo 18 päivällinen pari palaa paistettua lohta, 1,5 perunaa ja iso läjä jogurttikastiketta (turkkijogurtti, sitruunan kuoriraaste, sitruunamehu, tilli, ruohosipuli, mustapippuri).
Piti niin aloittaa terveelinen ruokavalio kun arki alkaa, mutta pieleen meni taas.
Aamupalaksi puuroa ja kahvia. Lounaaksi meksikonpataa ja riisiä. Illalla mansikoita ja jogurttia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole aloittaja, mutta toinen joka joi pelkän kahvin. Syön kerran päivässä, en ole anorektikko enkä edes enää nykyisin mikään laiha. Ne vaan päivät kuluu, ja illalla on mukava syödä jotta helpompi nukkua.
Tässä nyt suunnittelen ruoanlaittoa, keitän riisiä ja teen broikasta kastikkeen piakkoin...
Olen syönyt 6 palaa ruisleipää, 30 cm subin ja 15 cm subin. Joo olen ylipainoinen.
Kylläpäs täällä syödään terveellisesti ja hyvin. Taitaa suurin osa vähän kaunistella näitä syömisiään ja pyöristellä annoksia alaspäin...
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat 3 kpl löytyi anorektikkoja. Myönsivät itse alapeukuttamalla myötäilevänsä ja pitävän aloittajan syömisiä normaaleina, EI SAATANA, MENKÄÄ HOITOON TE KAIKKI KOLME!
Ja te muutkin, jotka alapeukuttaa. Ilmeisesti Kate Moss metodi ei ole kuollut vieläkään
Taas kesälomien jälkeen alkaneet nämä ruoka ja. Dieetttijutut..
Heräsin päänsärkyyn ja pahaan oloon - menkat.
Aamupalalla oli pakko ottaa mustikkakeittoa, että uskalsin ottaa särkylääkettä. Sen lisäksi kaksi kuppia teetä.
Aamupäivällä piti lähteä metsään sieneen/koiran kanssa, joten söin yhden Bare Barin. Metsässä söin mustikoita
Lounaaksi söin einesaterian, jossa oli riisiä ja kalaa. Juomaksi Pepsi max lime. Meillä on remontti keittiössä, joten ruuanlaitto on hieman hankakampaa.
Paha menkkaolo jatkui, olin ulkona paistamassa kantarelleja pakkaseen ja aurinko teki pahemman olon. Piti ottaa jotain evästä ennen tallille lähtöä ja tein jäisistä marjoista ja jugurtista smoothien. Se helpotti oloa.
Äsken tulin tallilta ja söin kaksi paahtoleipään paistettua kananmunaa, tomaattia ja kurkkua, pienen annoksen soijajugurttia ja granolaa sekä donitsin. Join vettä.
Söin tänään lounaan ystävieni lomatalossa Valenciassa.
- ENSALADA
- PAELLA VALENCIANA
- PANNACOTTA
Cafe con hielo
Tänään on hernekeitto päivä, joten söin tietysti hernaria lounaspaikassa. Aamukahvilla söin ruisleipää juustolla. Iltapalaa pitää vielä tehdä. Ajattelin joko paistaa tai keittää pari kananmunaa. Jos keitän, syön ne varmaan ruisleivän päällä.