9vrk Espanjassa, arvostele pakkauslistani
Lennot Madridiin, vuokra-auto alle ja kiertelyä sinnetänne. Pesukoneenkäyttömahdollisuus on.
2 mekkoa
1 hame
3 puseroa
Kahdet kengät, kävelykengät ja siistimmät sandaalit
Uikkarit
Pareohuivi
Kolmet rintsikat
Alkkareita joka päivälle
Neuletakki
Kosmetiikkaa samat mitä kotonakin käytän päivittäin kasvojen/ihon/hiustenhoitoon (pikkupulloissa)
Aurinkolasit
Tarvittavat lääkkeet + särkylääke
Ilmakiharrin
Mitähän muuta🤔 tietty passit yms dokumentit on.
Kommentit (68)
Aurinkorasva kannattaa ostaa paikan päältä
Vierailija kirjoitti:
Hattu, lippis tai huivi! Kun aurinko porottaa ja lämpötila on 40C, kaipaat suojaa päähäsi.
Neuletakki on elokuussa aika turha, paitsi jos lentokoneessa tarvitset tai menet pohjois-Espanjaan ja palelet n.17 asteessa illalla.
Lennoilla mukana, muuten tuskin tulee käytettyä. Etelä/keskiosassa maata ollaan. En ole hattuihmisiä ollenkaan, jos tulee tilanne että tarvitsee, ostan sieltä. En ole kyllä koskaan tarvinnut lomilla.
AP koska matkustat ja minne suuntaat? Auttaisi paljon tämä tieto.
Ihan hyvältä toi sun lista kuulostaa.
Mä ottaisin mukaan yhteensä ainoastaan 3 päivän vaatteet ja pesen iltaisin käytön jälkeen.. Tietty släbärit, ehkä toiset kengät + pyyhe. 1 pitkähihainen ja ehkä sadetta pitävä takki. Perus hygienialineet jne. Jos jotain oikeasti tarvitsee, niin sen saa sieltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkorasva
Kuuluu tuohon päivittäiskosmetiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostoskassi, joka käy tarvittaessa rantakassiksi.
Hattu.
Mun käsilaukku on sellainen tilavampi malli. Pohjalla pyörii aina kestokassi.
Kuulostaa hyvältä, mutta kannattaa silti varalta edes yhdet sukat ottaa. Lisäksi jokin hattu, mieluusti semmoinen, joka suojaa myös niskaa, ellei hiuksesi ole hyvin niskan suojana.
Vierailija kirjoitti:
Ohut neuletakki, tai yhdeksi puseroksi paitapusero, joka mahtuu toisen puseron päälle (kiva myös rannalla). Iltaisin voi olla viileää.
Mä en edes omista paitapuseroa😄 mulla on se neule tuollaisiin tilanteisiin, mutta lämmin siellä on myös iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkorasva kannattaa ostaa paikan päältä
Ei muuten kannata. Maksaa maltaita verrattuna Suomen vesisadekeli hintoihin
Yhdeksät pikkuhousut? Ja oli pyykinpesumahdollisuus!
Osaisipa vaimoni pakata matkaan yhtä vähän mukaan.
Vetää tuplat pelkästään viikonlopun reissua varten. Järkyttävää häneltä.
Mulle riittää viikon reissulle kolmet pikkarit,ne on helppo pestä illalla ja ovat aamulla kuivat.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksät pikkuhousut? Ja oli pyykinpesumahdollisuus!
Joo, ei ne paljon enempää tilaa vie tai enempää paina kuin esim neljät. Tai tietty riippuu pikkareista😁
Vierailija kirjoitti:
Varusteet sadepäivän varalle.
Siihen riittää sateenvarjo jonka voi ostaa tarvittaessa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
AP koska matkustat ja minne suuntaat? Auttaisi paljon tämä tieto.
Ens viikolla lähtö, Madrid ja siitä etelään ja rannikolle päin. Ihan tarkkaan ei vielä tiedetä.
Itse ottaisin myös pitkät housut ja takin sadepäivien ja kylmien iltojan varalta, sukkia (ja unisukat) univaatteet, hammasharja, hammastahna, pyyhe, aurinkorasva, mahdollisesti sateenvarjo, läppäri/ipad ja laturit, kirjoja/lehtiä luettavaksi lennolle.
Itse ottaisin vähän enemmän vaatetta, mutta kai noillakin pärjää. Missä asussa nukut?
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin vähän enemmän vaatetta, mutta kai noillakin pärjää. Missä asussa nukut?
Normaalisti alasti mutta ehkä voisi ottaa jonkun paidan sitä varten🤔
Sadetta kestävä takki tai sateenvarjo.