Jos lapsesi päiväkodissa järjestetään jotain oheis/iltatapahtumia, osallistutko?
Miksi, miksi et?
Mulle nää ylimääräiset jutut aiheuttaa vaan ylimääräistä stressiä, elämä on muutenkin niin hektistä ettemme todellakaan kaipaa mitään ylimääräistä ohjelmaa tähän. Lapset ovat päiväkodissa sen takia, että me vanhemmat voisimme käydä töissä, enkä oikeastaan ymmärrä, miksi meidän pitäisi sitten vielä omalla vapaa-ajallamme viettää aikaaa siellä lapsen työpaikalla.
Kommentit (8)
noita muita, ilmeisesti kaikissa p-kodeissa niitä ei järjestetä? Esim taideiltapäivä mikä meillä oli tässä pari vk sitten.
ap
Arvaattekin, kuka olen siitä toisesta ketjusta, kun sanon että muiden vanhempien tapaaminen ei näissä tilaisuuksissa ole minulle millään tavalla merkityksellistä ;)
Ylimääräisiä häppeninkejä on kuitenkin niin vähän, että osallistumme ilomielin ja järjestämme muuten hektisen aikataulumme näihin sopivaksi.
Ei kai siihen mitään taideiltapäiviä tarvita?
ap
Lapsihan viettää hoidossa kuitenkin suuren osan arkipäivistään, hoitajista on tullut hyvin tärkeitä ihmisiä. Vaikka sanotaan, että leikki on lapsen työtä, niin en kuitenkaan rinnasta hoitopaikkaa työpaikkaan. Enkä pitäisi kouluakaan lapsen työpaikkana, vaan enemmän tärkeänä osana lapsen kehitystä ja elämää. Siksi osallistun mielelläni hoitopaikan vanhempainiltoihin ja juhliin, osallistuisin myös teemailtapäiviin, jos sellaisia järjestettäisiin. Mutta ei kai kukaan oletakaan, että kaikki vanhemmat pääsisivät aina paikalle.
4
menossa koko perhe. Miksi ei osallistuttaisi? Mun mielestä toi on tosi kivaa, että tuollaisia järjestetään :) Saa tutustua muiden lasten vanhempiin, viettää aikaa lasten kanssa ja on jotain erilaistakin, ettei joka päivä vaan olla kotona
kerran oli huovutusilta, mutta oma lapsi silloin 2 vuotias, niin en mennyt.
Tottakai haluan tietää, mitä päivähoidossa tapahtuu ja tulla vähän tutuiksi lapsen ystävien vanhempien kanssa. Ja juhliin tietysti mennään, nehän on tosi tärkeitä lapselle!