Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hallitus on kuitenkin valmis sulkemaan jopa 55 000 sote-alan ammattilaista pois töistään puutteellisen rokotesuojan perusteella

Vierailija
11.08.2022 |

Paljonhan niitä on. Joko kesäruuhkar helpottaa sairaalassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan turha sitten kitistä hoitajapulaa. Vai siihenkö tähdätäänkin, että voidaan sitten tuoda niitä halpoja tekijöitä kaukomailta?

Vierailija
2/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan turha sitten kitistä hoitajapulaa. Vai siihenkö tähdätäänkin, että voidaan sitten tuoda niitä halpoja tekijöitä kaukomailta?

Eikös se kepun tanttara uumoillu että pikakoulutetaan näitä ukrainalaisia hoitajiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ongelma ei taas ole kun viimeisin rokotus saatu syyskuun alussa viime vuonna kuten minulla. Eihän siitä varmasti enää mitään hyötyä ole mutta minä ja osaston muut hoitajat olemme niitä hyviä rokotettuja työntekijöitä. Saimme rokotukset samaan aikaan lähes jokainen ja toisaalta ne jotka eivät voineet tai eivät halunneet ottaa rokotetta ovat pois vahvuudesta sieltä missä tarvittaisiin kipeästi tekijöitä. 

Vierailija
4/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta hallitusta lainkaan onko hoitajia vai ei. He käyvät Terveystalolla ja Mehiläisellä itse, valtion piikkiin.

Vierailija
5/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkee. Uusien lakiasetusten myötä ihmisten liikkumisen vapautta voi rajoittaa, jos näyttää että terveydenhuolto on kuormittumassa. Sitten vähennetään työntekijöitä, että se kuormittuu

Vierailija
6/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rokottamattomien revohka ei ole ollenkaan sen mittaluokan ongelma kuin luullaan. Esim. meillä yksikössä on lääkäreitä 15, kaikki rokotettu kolmeen kertaan. Hoitajia n. 50, joista vain pari jäi alussa rokottamatta mutta otti sitten myöhemmin ainakin yhden rokotuksen. Lähes kaikki nyt rokotettu kolmeen kertaan. Toki ollaan työssä erikoissairaanhoidossa ja päivystetään myös, jolloin on myös koko ajan altistusta olemassa ja näemme myös jatkuvasti niitä tehohoitoisia koronapotilaita työssämme. Vaikka rokotus ei suojaa taudilta, se suojaa vakavalta taudilta. Sen täällä näkee kyllä. Sairaaloissahan tämä ei ole mikään ongelma. Luulen, että eniten rokottamattomia on lähäripuolella pienten kuntien terkkareissa ja hoitokodeissa.

Vierailija
7/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rokottamattomien revohka ei ole ollenkaan sen mittaluokan ongelma kuin luullaan. Esim. meillä yksikössä on lääkäreitä 15, kaikki rokotettu kolmeen kertaan. Hoitajia n. 50, joista vain pari jäi alussa rokottamatta mutta otti sitten myöhemmin ainakin yhden rokotuksen. Lähes kaikki nyt rokotettu kolmeen kertaan. Toki ollaan työssä erikoissairaanhoidossa ja päivystetään myös, jolloin on myös koko ajan altistusta olemassa ja näemme myös jatkuvasti niitä tehohoitoisia koronapotilaita työssämme. Vaikka rokotus ei suojaa taudilta, se suojaa vakavalta taudilta. Sen täällä näkee kyllä. Sairaaloissahan tämä ei ole mikään ongelma. Luulen, että eniten rokottamattomia on lähäripuolella pienten kuntien terkkareissa ja hoitokodeissa.

Pistää kovasti epäilemään tuo kommenttisi, kun itse en ole tehohoitoisia koronapotilaita nähnyt kohta vuoteen, jotka olisivat sen koronan takia siellä.

Vierailija
8/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin järki palaa taas tähän maailmaan. Eihän tuo voi olla totta. Halutaanko tosiaan jättää ihmiset heitteille ilman hoitoa. En voi uskoa, että tämä sama show jatkuu edelleen.

Vierailija
10/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä enää ole väliä, kun potilas voi halutessaan suojata itsensä ffp2-maskilla! Äly hoi!

Vierailija
11/12 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siihen tähtäävät. Tahallaan junailtu tää koko homma.

Väestönvähennys ja väestönvaihto on menossa juuri nyt koko ajan ja tämä on vasta alkua.

Afrikasta mm. Keniasta myös ovat tuomassa tänne hoitajia, joita kouluttavat. Ihan mm. Ylen ja Aamulehden uutisia löytyy aiheesta.

Vierailija
12/12 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ilman ajokorttiakaan voi olla rekkakuski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi