Olen aspa, ja mietin aina töissä
Onko asiakkaamme hukanneet suurimman osan aivosoluistaan, haistelevatko liimaa aikansa kuluksi vai ovatko muuten vain hitaita.
Selitän asiakkaalle asiat niin että idiootinkin sen pitäisi ymmärtää, mutta siltikään ei mene jakeluun.
Esimerkiksi eilen jankkasin yli puoli tuntia asiakkaan kanssa, kun koko homman olisi voitu hoitaa alle viidessä minuutissa, mutta asiakas kieltäytyi ymmärtämättä.
Sama asiakas oli edeltävänä päivänä ollut työkaverilla samasta asiasta useamman kerran.
Kommentit (27)
Ihmisiä on moneen junaan ja osa jää laiturille seisoskeleen. Mutta aspan pitäisi tämä ymmärtää.
No on aspoja ja on aspoja. Hauskinta on se, kun huomaa aspan olevan joku kesäpoika, joka ei osaa asiaa ihan kunnolla.
AP:lle tiedoksi niin 5-6 kuukautta sitten olin verenmyrkytyksen ja pikku kuolion kanssa tilanteessa jossa tiedostamiseni oli liki nolla. Veriarvot oli beffaffallaa. 4 vrk:n anestesia-nukutuksen jälkeen en ollut harhainen vaan anti-ihminen. Jouduin miettimään jopa kännykän käyttöä. Oksikodonit loppuivat vasta 3 kk sitten ja vaihdettiin miedompiin aineisiin.
.........................
Emme me pöntöt omaa kummoistakaan kognitiota eli kognitiivinen dissonanssi vetää taivaanripaskaa sateenkaarella. Eipä olut edes nälkä. Ei siinä selostus ja puhe auta jos neuronit ovat kännissä kuin käkilauma. Ei ole olemassa mitään selväpää-kirkasmieli seerumia jota pumpataan ihmiseen. No pääsettehän te purkamaan vaaveli forumille giukkuva.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös aspa ja olen huomannut työkaverini kanssa samaa. Ei ennen ollut näin vaikeaa näin monen kanssa. Olen miettinyt, onko rokotteet jotenkin vaikuttaneet ihmisten kykyyn sisäistää asioita?
Rokotetut tän tietenkin kieltää. Ja on toki pitkittynyttä koronaakin ja se vaikuttaa varmasti myös osalla. Itselläkin on se. Mutta on jotain muutakin vialla?
Moni myös tosi aggressiivinen nykyään.
Kiitos kun toit rokotteet esille. Olen samaa mieltä, että ihmiset ovat muuttuneet agressiivisemmiks ja toisaalta aivosumua esiintyy. Miten voi myöskin olla mahdollista, että jo neljännen rokotteen saaneet ihmiset ovat sairastuneet taas, jälleen kerran koronaan!! 4 rokotetta ja korona. Rokotteiden piti olla tie vapauteen koronasta!?
Kassoille olen kuullut kun mossotetaan ja kadulla huudellaan ihan tuntemattomille mitä pienimmästäkin asiasta.
Ei näin ole ennen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aihealue on kyseessä?
En ala aihealuetta sen tarkemmin avaamaan, mutta asiakkaat ottavat yleensä yhteyttä rahan tai teknisen tuen takia.
Ap
Mutta pakko soittaa asiakaspalveluun? Kaikenlaisia väkeä sitä sikiääkin.