Harmittaako sinua, jos somessa julkaiset kuvan ..
Kommentit (19)
Voin myöntää että harmittaa etenkin silloin jos lisään omasta pärstästä kuvan eikä kukaan tykkää tai kommentoi. Silloin tekisi mieli vajota syvimpään maanrakoon häpeämään
Eipä tuo haittaa. Ne tykkäilee keil on aikaa päivystää somessa.
Mulle kävi just noin, hieman ihmetyttää, koska muut kuvat saaneet tykkäyksiä, mutta sitten taas toisaalta ajattelen, että mitä väliä ja ihan sama vaikka olis 0 tykkäystä. Fb:n algoritmit vaikuttaa myös, mikä näkyy kenellekin. Mulla jäänyt näkemättä tuon takia monien ihmisten kuvia tai julkaisuja, koska eivät vain näy seinälläni.
Nykyään vaan algoritmit täyttyy mainoksista, eikä kavereiden postauksista, joten ei tuo minua haittaa. Olis vaan kiva kyllä mainosten sijaan nähdä ihan vaan tuttujen postauksetkin.
Ihan sama tuleeko tykkäyksiä vai ei. Se ei määritä minua ihmisenä millään tavalla, vaikka saisin vain yhden tykkäyksen. Oli kyse sitten maisemien kuvaamisesta tai selfiestä, aivan sama.
Ei harmita, mutta joskus mietin että miksi niitä tuli vähän. Oliko kuva huono, teksti tylsä, näyttikö face/ig sitä ihmisille vai hävisikö se algoritmiviidakkoon, oliko kellonaika surkea.. mutta en voi sanoa että harmittaisi.
Postaan mitä huvittaa muutenkin, itteäni varten tehty feedit, että en tuijottele tykkäysten lukumäärää.
Ihmetyttää kyllä. Osa kavereista saa paljon tykkäyksiä ja viestejä. Nykyään laitan harvoin mitään kuvia tai muita juttuja.
En kiellä sitä etteikö tykkäykset toisi hyvää fiilistä mutta aika huono itsetunto täytyy olla jos lisää kuvia/postuksia vain siksi, että kerää suuren määrän tykkäyksiä
Myös ihmetyttää kun usein näkee jonkun kauniin lisäävän itsestään kuvan eikä tule paljoakaan tykkäyksiä saati kommentteja, mutta kun joku lisää kuvan , kun on kahvilla on siinä jo tunnissa 80 tykkäystä. Tähän luultavasti vaikuttaa paljon sosiaalinen asema sekä ystävien määrä
En ole somessa, ainakaan sellaisessa jossa poistaisin kuvia.
Ei harmita?, minulla on nollatili enkä lisää ikinä mitään. Seuraavan vain kavereita, mutta ihnetyttää kyllä se, mitä olen kavereiden kuvia katsellut, niin eräs kaveri ottaa todella hienoja maisemakuvia, kivoja ruokakuvia ja kauniita kuvia itsestään maisema taustalla. Hän kertoo kuvissaan mielenkiintoisia faktoja ja asioita laidasta laitaan. Ei juurikaan tykkäyksiä.
Toisen tuttavan feedi on täynnä pelkästään kuvia omasta naamasta (on ihan tavallisen näköinen) tai pölyisen peilin kautta otettuja kuvia. Sata tykkäystä alle vuorokaudessa.
Tämä on hämmästyttävää.
Viime päivinä FB ja IG ovat jättäneet kuvat pois kavereiden näkyviltä,joten vika ei ole kavereissa vaan systeemissä.
Ei harmita. Osaan jo kuvaa julkaistessani arvioida, paljonko siihen tulee tykkäyksiä je keiltä. Jos kuva on humoristinen ja/tai siinä on humoristinen kuvateksti, tykkäyksiä tulee paljon enemmän kuin tavallisesta kuvasta. Lisäksi tykkäysten määrä riippuu siitä, jaanko sen Facebookissa omalla seinälläni vai jossain ryhmässä.
Ei harmita todellakaan,en laita sinne kuvia tykkäyksien toivossa vaan laitan kuvia sitä mukaa miten huvittaa ja mitä teen,elämästä....jos jotakin ei kiinnosta,se on ihan ok :) jonkun mielestä voi vaikuttaa itserakkaalta,kun usein vaihdan profiilikuvaa,mutta tykkään vaihtelusta,joillakin nököttää sama kuva vuosien ajan :) ja ei muakaan kaikkien kuvat kiinnosta
Ei.