Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Vesa-Matti Loirin kuolema vaikuttaa elämääsi?

Vierailija
11.08.2022 |

Nyt kun Lote on poissa, miten elämäsi jatkuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Olen huomannut hieman ärsyttävän ilmiön. Kukaan ystäväni ei ole koskaan kuunnellut Loiria tai edes fanittanut... Sitten eilen koko some täynnä , kuinka nyt sydäntä raastaa ja kuinka he ihailivat Koiria. . . Tuntui oudolta. Mutta ymmärrän, että joitain koskettaa syvästikin.

Itse ajattelen niin, että hän teki hienon ja merkittävän uran, mutta nyt hänen aikansa päättyi. Olen jo kyllä muinoin miettinyt, että kauanko elää, koska elintavat olivat mitä olivat.

Vierailija
2/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Olen huomannut hieman ärsyttävän ilmiön. Kukaan ystäväni ei ole koskaan kuunnellut Loiria tai edes fanittanut... Sitten eilen koko some täynnä , kuinka nyt sydäntä raastaa ja kuinka he ihailivat Koiria. . . Tuntui oudolta. Mutta ymmärrän, että joitain koskettaa syvästikin.

Itse ajattelen niin, että hän teki hienon ja merkittävän uran, mutta nyt hänen aikansa päättyi. Olen jo kyllä muinoin miettinyt, että kauanko elää, koska elintavat olivat mitä olivat.

Siis ihailivat Loiria...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieleeni surullisen tunteen häivähdyksen häntäkin  nyt ajatellessani siitä kaiken ja kaikkien katoavuudesta   .

Vierailija
4/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku herkässä.

Vierailija
5/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Tarkoitus ei ole mitenkään väheksyä Loiria tai hänen uskomatonta uraansa. Mutta tavallaan Loiria ei minun elämässä  ei koskaan ollut olemassakaan ja toisaalta hän tulee aina olemaan - sitä yritän sanoittaa, että "tunsin" Loirin hänen tekemän taiteensa kautta ja taide jää elämään. Hieno mies oli:)

Vierailija
6/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vaikuttaa kun en henkilökohtaisesti tuntenut?

Vierailija
7/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa näkyy hetken aikaa, onneksi unohtuu melko nopeasti. Muuten ei mitenkään.

Vierailija
8/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
9/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivisesti.

On nimittäin varmaankin seuraavan kuukauden joka radiokanava täynnä hänen "tulkinta"mölinäkappaleitaan.

Inhoan niitä sydämeni pohjasta.

Joo, tämä sama.

Vierailija
10/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt muutoin vaikuta, kun että hetken surullisia fiiliksiä saattaa tulla. Isäni kuoli maksasyöpään viime vuonna ja tunteet niiltä ajoilta palaa välillä mieleen kun näkee kuvia Loirista. Samalla tavalla hiipui pois elämä heistä.

Vierailija
11/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että minun eläkemaksutaakka pieneni hiukan, eli olen onnellinen siinä mielessä että eläkeläisiä poistuu. Käyn töissä ja maksan joka kuukausi eläkemaksuja noin 250e joten toivottavasti tuo summa pienenee nyt kun eläkeläisiä poistuu keskuudestamme.

M30

Vierailija
12/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siten, etten pysty seuraamaan uutisia enkä kohta keskustelupalstojakaan. Vesku ja sähkö, sähkö ja Vesku, Vesku, Vesku, sähkö.

Vierailija
13/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, nasse-setä oli paras hahmo ja siitäkin on vuosikymmeniä.

Vierailija
14/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan tehdä päivääkään kunnon töitä, pelkkää hömppää vaan?

Vastaava tapaus kuin nykyiset influenserit ym. tubettajat.

Vierailija
15/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuolemista sanoi Jucci.

Vierailija
16/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanha ja sairas ihminen kuolee, niin en pidä sitä erityisen surullisena asiana. Mitta Tuo ihmisten somekäyttäytyminen ihmetyttää. Ihmiset, jotka muuten tuskin ikinä kuuntelivat Loiria pistivät linkkejä ja kyynelhymiöitä.

Mä en arvostanut Loiria laulajana. Ihan kauheaa mölinää, myös kuolemansa jälkeen. Näyttelijänä arvostan, monia hahmoja ei olisi ilman häntä. Mutta esim uuno-leffoista on aika ajanut ohi. Lapsena tykkäsin, nykyään niiden katsominen aiheuttaa myötähäpeää, viimeistään kahden minuutin jälkeen vaihtuu kanava.

Kevyet mullat hänelle, missä nyt lieneekään.

Vierailija
17/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. En tuntenut häntä henkilökohtaisesti, joten hänen kuolemansa ei herätä minussa mitään sen ihmeellisempiä tuntemuksia. Koskettaa yhtä paljon kuin kenen tahansa vieraan vanhuksen kuolema. En kuuntele radiota enkä katso telkkaria ja lehtiä selailen vaan otsikkotasolla ja luen ainoastaan kiinnostavimmat jutut, joten uutisähkyäkään ei tästä aiheesta tule. 

Vierailija
18/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan tehdä päivääkään kunnon töitä, pelkkää hömppää vaan?

Mitenkähän sinä pystyisit samaan suorituksiin. Miten töissäsi joudat tänne viestailemaan. Mitä oikeaa työtä teet... kiinnostaisi tietää..

Vierailija
19/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään, ei ollut oikeastaan yllätys, vaan jopa odotettavissa, vaikka en noista viimeisistä syöpädiagnooseista tiennyt mitään, kuten ei suuri yleisö kai muutenkaan. En ollut Loiri-fani, mutta levätköön rauhassa.

Vierailija
20/32 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muutamaan päivään lue lehtiä. Etenkin tämä On mä juonut monta pitkää Lyypekissä artisti ärsyttää. Varmaan oli hyvä ja läheinen suhde, bromanssien bromanssi ja niin pois päin. Ei vaan jaksa. Tästä yhden ilmeen näyttelijästä ja kuiskaamalla laulajasta ei tule seuraavaa Loiroa, vaikka nyt kuinka nassuaan lehtien täytteeksi tarjoaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi