Käyttääkö teidän teinit maskia koulussa?
Tai muualla? Entä vanhemmat? Entä käytätkö sinä open työtä tekevä koulussa?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tajuan sen, että jotkut pelkäävät koronaa. Ihan loogista.
Mutta se, että jotkut pelkäävät maskeja, sitä ei voi ymmärtää. Aika nössöjä, kun eivät uskalla käyttää niitä, kun pelkäävät että muut katsovat pitkään. Muuta selitystähän ei voi olla.
Älä selitä! Sairasta pelätä koronaa ja käyttää maskia josta ei ole mitään hyötyä, vaan jopa haittaa väärin käytettynä. Maskien myyminen yksityishenkilöille tulisi kieltää vrt. ilotulitteet.
Koskapa kukaan ei voi olla noin tyhmä, tämä oli taas yksi todiste siitä, että maskienvastustajat ovat pelkkiä provoajia.
Tyhmä kun on eri mieltä kanssasi? On täysin selvää että kertakäyttöisten maskien käyttö, valmistus ja logistiikka on aivan valtava ympäristökuorma maapallolle ja vielä kun hyöty on hyvin kyseenalainen.. no minä-minä-mummot eivät pysty ajattelemaan rationaalisesti pelkojensa takia.
Nämä maskeja fanaattisesti vastustavat ovat yleensä niitä jotka yhtä fanaattisesti kannattavat bensa-autoilua, joten te ette ole mitään luonnonsuojelijoita. Tuo on se ainoa haitta minkä keksitte, ja koska hyviä puolia on paljon enemmän, sillä ei ole merkitystä.
No ei ole autoa ihme oletuksia. Voisitko kertoa niistä maskin hyvistä puolista? Niitähän mielestäsi paljon, laita vaan kaikki mitä keksit..
Aika hiljaista on
Miksi kukaan haluaisi kinastella jonkun provon kanssa aiheesta, josta on täällä väännetty kättä vuosikausia?
Etsi testitulokset ffp2-maskeista. Mutta kun eihän tiede kiinnosta, vaan öyhötys.
Ei ole mitään kiinnostusta kinastella tai lukea raportteja, kerro vaikka viisi hyvää puolta maskeista, vai onko kirjoittelusi pelkkää trollaamista ja öyhötystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se, että jotkut pelkäävät maskeja, sitä ei voi ymmärtää. Aika nössöjä, kun eivät uskalla käyttää niitä, kun pelkäävät että muut katsovat pitkään. Muuta selitystähän ei voi olla.
Älä selitä! Sairasta pelätä koronaa ja käyttää maskia josta ei ole mitään hyötyä, vaan jopa haittaa väärin käytettynä. Maskien myyminen yksityishenkilöille tulisi kieltää vrt. ilotulitteet.
Koskapa kukaan ei voi olla noin tyhmä, tämä oli taas yksi todiste siitä, että maskienvastustajat ovat pelkkiä provoajia.
Tyhmä kun on eri mieltä kanssasi? On täysin selvää että kertakäyttöisten maskien käyttö, valmistus ja logistiikka on aivan valtava ympäristökuorma maapallolle ja vielä kun hyöty on hyvin kyseenalainen.. no minä-minä-mummot eivät pysty ajattelemaan rationaalisesti pelkojensa takia.
Nämä maskeja fanaattisesti vastustavat ovat yleensä niitä jotka yhtä fanaattisesti kannattavat bensa-autoilua, joten te ette ole mitään luonnonsuojelijoita. Tuo on se ainoa haitta minkä keksitte, ja koska hyviä puolia on paljon enemmän, sillä ei ole merkitystä.
No ei ole autoa ihme oletuksia. Voisitko kertoa niistä maskin hyvistä puolista? Niitähän mielestäsi paljon, laita vaan kaikki mitä keksit..
Aika hiljaista on
Miksi kukaan haluaisi kinastella jonkun provon kanssa aiheesta, josta on täällä väännetty kättä vuosikausia?
Etsi testitulokset ffp2-maskeista. Mutta kun eihän tiede kiinnosta, vaan öyhötys.
Ei ole mitään kiinnostusta kinastella tai lukea raportteja, kerro vaikka viisi hyvää puolta maskeista, vai onko kirjoittelusi pelkkää trollaamista ja öyhötystä?
Älä ole lapsellinen.
Ffp2-maskeille on se yksi hyvä puoli mitä varten ne on tehtykin, eli ne suojelevat viruksilta.
Voithan tietysti koristella ne paljeteilla, ja käyttää niitä jälkeenpäin sytykkeinä, mikäli se yksi ei riitä. Voi hyvä ihme mitä vauvoja täällä on...
FFP2 masks are considered Personal Protective Equipment (PPE), as they protect the person wearing them against particulates such as dust droplets, particles, and aerosols.
This mask is normally used in construction, the pharmaceutical industry, the glass industry, foundry or agriculture. It effectively filters out powdered chemicals. It can also protects against respiratory viruses like avian influenza, Covid-19 or SARS.
According to the WHO and several health authorities, FFP2 masks are recommended primarily for health workers that are in regular contact with Covid-19.
Enpä ole kertaakaan koulussa käyttänyt, turhia ovat.
Meillä perheessä kaikki (teinit ja aikuiset) käyttävät ffp2 maskeja sisätiloissa, missä paljon ihmisiä. Hyvä suojateho covidia ja siinä sivussa muitakin viruksia vastaan. Käytämme töissä, koulussa, kaupoissa. En ole tosin opettaja.
Vierailija kirjoitti:
0 maskia, 0 koronaa, 0 rokotetta. Näin meillä nelihenkisessä perheessä.
Normaali perhe, kiva että niitäkin on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiljaista on
Älä ole lapsellinen.
Ffp2-maskeille on se yksi hyvä puoli mitä varten ne on tehtykin, eli ne suojelevat viruksilta.Voithan tietysti koristella ne paljeteilla, ja käyttää niitä jälkeenpäin sytykkeinä, mikäli se yksi ei riitä. Voi hyvä ihme mitä vauvoja täällä on...
Älä ole orja.
Olen muutamalla isolla koululla opettajana. Meillä koululla tietääkseni vain muutama työkaveri on nyt parin päivän aikana käyttänyt maskia. Toisella on perheenjäsenet koronassa ja toisellq perheessä riskiryhmää. Itse lopetin maskin käytön maaliskuussa. Siihen asti käytin fftp2-maskia.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 11v. on käyttänyt ffp2 koko viime lukuvuoden ja aikoo jatkaa. On urheilija eikä halua riskeerata terveyttään. On luokkansa ainoa, joka ei sairastunut viime keväänä.
Mulla myös lapset urheilijoita, eivät ole käyttäneet missään vaiheessa maskeja ja ovat ainoita, jotka eivät ole luokaltaan/urheilupiireistään sairastuneet. Itsekään en ole käyttänyt maskeja, olen ollut monia kertoja hyvin pitkäaikaisessa kontaktissa koronaa sairastavien kanssa enkä ole sairastunut. Meihin ei näköjään tartu korona.
Ei käytä enää suosituksen poistumisen myötä.
Käyttää. Jättilukio Helsingissä jonne opiskelijat tulee laajalta alueelta.
Käyttää myös metrossa koulumatkalla.
Kaksi autoimmuunisairautta, enkä halua hänelle niitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutamalla isolla koululla opettajana. Meillä koululla tietääkseni vain muutama työkaveri on nyt parin päivän aikana käyttänyt maskia. Toisella on perheenjäsenet koronassa ja toisellq perheessä riskiryhmää. Itse lopetin maskin käytön maaliskuussa. Siihen asti käytin fftp2-maskia.
Ihanaa, kerrankin asiallinen vastaus, riippumatta onko maskin käyttäjä tai ei. Harvinaista herkkua täällä aaveellä tämmöinen normaali keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kerrankin asiallinen vastaus, riippumatta onko maskin käyttäjä tai ei. Harvinaista herkkua täällä aaveellä tämmöinen normaali keskustelu.
Lakkaa öyhöttämästä niin saadaan asiallinen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 11v. on käyttänyt ffp2 koko viime lukuvuoden ja aikoo jatkaa. On urheilija eikä halua riskeerata terveyttään. On luokkansa ainoa, joka ei sairastunut viime keväänä.
Mulla myös lapset urheilijoita, eivät ole käyttäneet missään vaiheessa maskeja ja ovat ainoita, jotka eivät ole luokaltaan/urheilupiireistään sairastuneet. Itsekään en ole käyttänyt maskeja, olen ollut monia kertoja hyvin pitkäaikaisessa kontaktissa koronaa sairastavien kanssa enkä ole sairastunut. Meihin ei näköjään tartu korona.
Ei meidänkään perheessä kukaan ole sairastanut. Perheeseen kuuluu lisäkseni kissa ja koira.
Vierailija kirjoitti:
Missä urheilulajissa treenataan ja kilpaillaan yksin ilman kontaktia muihin? Vai onko kaikilla urheilijoilla kilpailuissa sitten maskit naamalla vai pelkästään sinun lapsellasi?
Maskit eivät ole mitään pyhäkoulukamaa
Näin äippyliininä samoin omalle mukkelolleni että pitää samaa maskia koko vuoden; kah onhan se terveenlisenmpää imeä itseensä vain yhden maskin mikrokuidut ja muu saasta kuin kiskoa keuhkoon satojen maskien epäpuhtaudet
Nyt kannattaa panostaa omaan ja lasten mielenterveyden hoitoon.
Ensimmäinen askel on, uskalla luopua maskista ja anna lapsesi luopua siitä!
Toinen askel on tiedostaa, ettei niiden käyttö ole ainakaan edistänyt kenenkään terveyttä...
maskeilu kuuluu agenda-2030 hankkeen sakramentteihin