Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Turussa tapahtuu ensi viikonloppuna? Kaikki hotellit näyttäisivät olevan täynnä?

Vierailija
10.08.2022 |

Miksi kaikki haluaa mennä Turkuun?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun ratapihan remontti alkaa maanantaina. Kaikki ryntäävät nyt Turkuun, kun vielä pääsee junalla ihan asemalle asti. Sen jälkeen hotellit on tyhjiä kaks vuotta.

Vierailija
22/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knotfest! Haluaisin itsekin olla huomenna paikalla, mutta olen niin nössö etten yksin halunnut lähteä festareille, niin myin sitten lippuni pois :( ehkä ensi kerralla sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sinä vain olet myöhässä koska olet jättänyt kaiken viime tippaan.

On se poikkeksellista, jos ison kaupungin kaikki hotellit on täpötäynnä.

Naantalista näyttäisi löytyvän lähin vapaa huone 300 euroa yö.

No on välimatkaakin Naantaliin ainakin se 300km. Samalla olisit luetellut vapaat hotellit rovaniemeä myöden.

Vierailija
24/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun ratapihan remontti alkaa maanantaina. Kaikki ryntäävät nyt Turkuun, kun vielä pääsee junalla ihan asemalle asti. Sen jälkeen hotellit on tyhjiä kaks vuotta.

Helsingistä pääsee Kupittaalle, sekin on ihan Turkua, eikä kauppatorille ole juuri sen pidempi matka kuin päärautatieasemalta. Aivan kuin Helsinkiin pitäisi rynniä, jos ei pääse kuin Pasilaan saakka. Pohjoisesta pääsee ihan normaalisti päärautatieasemalle.

Turkuhallilla on Knotfest, kuten moni on jo maininnut.

Vierailija
25/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Knotfest! Haluaisin itsekin olla huomenna paikalla, mutta olen niin nössö etten yksin halunnut lähteä festareille, niin myin sitten lippuni pois :( ehkä ensi kerralla sitten!

Voi ei. Mä olisin voinut tulla sun kanssa. Jos keski-ikäinen naisseura olisi kelvannut 😃

Vierailija
26/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä sinä vain olet myöhässä koska olet jättänyt kaiken viime tippaan.

On se poikkeksellista, jos ison kaupungin kaikki hotellit on täpötäynnä.

Naantalista näyttäisi löytyvän lähin vapaa huone 300 euroa yö.

No on välimatkaakin Naantaliin ainakin se 300km. Samalla olisit luetellut vapaat hotellit rovaniemeä myöden.

Naantali on Turun naapurikaupunki.

Vierailija
27/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mä olisin voinut tulla sun kanssa. Jos keski-ikäinen naisseura olisi kelvannut 😃

Ei se seura ikää katso, mielelläni jonkun seurassa olisin tullut. Pidä hauskaa minunkin puolesta, toivottavasti nämä eivät ole ensimmäiset ja viimeiset Knotfestit mitä Suomessa nähdään.

Vierailija
28/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Google toimi? Hakusanalla "turku, tapahtumat". Löytyyköhän mitään?

Vierailija
29/29 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat nyt viikonloppua, niin aurafest ja knotfest. Jos taas seuraavaa viikonloppua, niin Paavo Nurmi marathon.