Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tehdä hullulle, joka vainoaa??

Vierailija
24.10.2006 |

Tähän asti ihan ok kaverini on muuttunut vainoharhaiseksi, syytteleväksi ja muutenkin tosi omituiseksi! Syyttä mua siitä, että yritän varastaa hänen ukkonsa, ja yritän tulla heidän väliin! Tämä mies on mun ystäväni, jonka kanssa ollaan tunnettu jotain kymmenen vuotta. Itselläni on ihana oma perhe, enkä todellakaan ole kiinnostunut tämän " kaverini" ukosta.

Meidän biletysporukassa on usein tapana halailla ja istua sylissä ja olla muutenkin läheisiä - niin tytöt kuin pojatkin. Me ollaan aina oltu sellaisia, eikä mun miehelläni ole mitään sitä vastaan, kun bilettämään lähden, kunhan tietyt rajat pitää. Ja tietysti pitää.

Nyt tämä omituisuus on saanut päähänsä, että minä ja eräs toinen perheellinen ystäväni olemme kamalia ämmiä, jotka yritämme illanistujaisten varjolla varastaa ja vokotella hänen miestään! Meillä oli ensin tosi hauskaa tän mun hyvän ystäväni kanssa, kun hänelle kerroin omituisuuden typeristä kommenteista, mutta alkoi se vähitellen hitsata.

No viime yönä tuli tekstaria toisensa perään puolenyön aikaan ja jälkeen, kunnes mulla palo hihnat. Sanoin suoraan sille, että eläköön ihan rauhassa omassa pikku maailmassaan omien neuroosiensa kanssa, ja että kannattaisi vähitellen yrittää päästä eroon epävarmuudesta ja lapsellisuudesta. Muuten voi tulla aika yksinäistä siinä omassa pikku maailmassaan.

Tämähän siitä sitten pillastu ja sieltä tuli ties minkälaista juttua alkaen siitä, ettei ole ikinä musta edes tykännyt, ja ihan on aikaa viettänyt seurassani pakosta. Kyllä nauratti!

Tää ihminen on yhden 8kk pojan äiti, joka oottaa nyt toista (varmuutta isästä ei ole), poltaa kuin korsteeni ja taitaa se alkomahoolikin edelleen maistua.

Tää tyyppi on tosi arvaamaton ja pelottavakin joskus, kun sille päälle sattuu. Ihme itsemurhajuttuja on ollut yms.

Miten tommosesta ihmisestä pääsee helposti eroon? En kuitenkaan haluaisi katkaista väljeäni tähän mieheen, koska me on tunnettu ja koettu jo tosi pitkään.

Tän naisen käytökseen liittyy kaikenlaista pervoa ja järkyttävää käytöstä, jotka alkaa kuvottamaan mua kun vain ajattelenkaan asiaa... Niitä en viitsi ruveta erittelemään, mutta kaikkeen sairaaseen se nainen on tän miehen (joka on kyllä vähän tossukka) pakottanut.

Kiitos kun sai vuodattaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän biletysporukassa on usein tapana halailla ja istua sylissä ja olla muutenkin läheisiä - niin tytöt kuin pojatkin. Me ollaan aina oltu sellaisia, eikä mun miehelläni ole mitään sitä vastaan, kun bilettämään lähden, kunhan tietyt rajat pitää. Ja tietysti pitää.

Tuollain ap kirjoitit alotuksessa, mut sit toisessa viestissä väitit ettet sitä tee???

Vierailija
2/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka helppoa oliskaan asettua uutena ihmisenä joukkoon tulleen asemaan.. Miettiä onko hänen kaveripiirissään jokin ollut erilailla ja miksi teidän toiminta tuntuu oudolle. Oletteko olleet kovinkaan vastaanottaivaisia, ennakkoluuloissanne..

On se ikävää, mutta kenenkään tupakointi ei kuulu muille.

Ota yhteyttätähän tyttöön, käykää kahvilla, tutustukaa kunnolla, puhukaa asioista jotka sun mielellä on ja hänen omia ajatuksiaan.. Ehkäpä maailmasta tulisikin parempi paikka..

Toiveunta, tässä vihaisten, inhoavien ihmisten maassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaimo hermostuu, että istut hänen miehensä sylissä illanistujaisissa, niin ehkä kannattaisi lopettaa se sylissä istuminen, olkoonka kuinka hullu nainen hyvänsä.

Onko se mies sulle todella niin tärkeä, että haluat yökaudet kuunnella jonkun hullun haukkumista?

Vierailija
4/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olitte nuoria ja sinkkuja. Mutta ei se oo enää sopivaa kun on seurustelu kumppani/perhe.

Kyllä mäkin kilahtasin jos joku istuis mun miehen sylissä kotibileissä ja halailis sitä!

Olkoon vaikka kuin vanha tuttu!

Vierailija
5/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on tutustuttu tähän naiseen ja tähän asti hän ono llut tosi kiva ja mukava ja ei ole ollu mitään ongelmia.

ap

Vierailija
6/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me on tutustuttu tähän naiseen ja tähän asti hän ono llut tosi kiva ja mukava ja ei ole ollu mitään ongelmia.

ap

Ja tukijoukot valitettavan usein vastaa hätähuutoon näin..

Vierailija
7/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tietty sanot, että jos sillä ei ole muuta asiaa niin parempi olla laittamatta sulle mitään.

Jos ei auta niin mun mielestä operaattoreilla on palvelu, jossa saa estettyä tietystä numerosta tulevat puhelut ja viestit.

Jos se alkaa tuleen kaupungilla ym sättimään niin hanki lähestymiskielto!

Miehelle selität tilanteen ja sanot, että on tervetullu jatkossakin bilettämään, mutta ilman naista jos se ei ala käyttäytymään paremmin.

Jos mies ei halua/pääse tulemaan ilman vaimoaan, niin asialle ei voi oikein mitään..

Ei sun tietenkään tarvi tollasta sietää!

Vierailija
8/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ei auta niin mun mielestä operaattoreilla on palvelu, jossa saa estettyä tietystä numerosta tulevat puhelut ja viestit.

!

Vierailija
9/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sitäkin, että josko täl ihmisel olisi jostain muusta (hormoonit sekasin ym) nyt joku huono kausi ym, mutta siinä vaiheessa, kun se alkoi mun ystävääni sättimään ja haukkumaan, niin sitä mä en siedä.

Mä en yleensä katkase ystävyyssuhteita kovin hepposin perustein, elämäni aikana vain yhteen ihmiseen...

Huhhuh... pitäisi adrenaliinitaso saada laskemaan jotenkin, ja rauhotuttua, ja ehkä miettiä uusiksi koko juttua...

ap

Vierailija
10/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan keskittyä tän ihmisen ja hänen pienten viattomien lastensa elämän edellytysten turvaamiseen kuin riitelyyn? Vaikka syy onkin hänessä ja ei sinussa ollenkaan niin mieti niitä lapsia. Ne on kohta huostaanotettu ja äiti hullujenhuoneella. Ihmiset ei aina selviä yksin vaan tarvitsee apua. Apua tarvitseva ihminen ei ole miellyttävä ja säyseä vaan ihan rikki. Niinkuin kuvailemasi henilö. Käyttäytyy järjettömästi ja agressiivisesti ja on sekava. Auta häntä, älä hylkää.

Vierailija
11/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakota mies ymmärtämään, että hänen tehtävänsä on suojella lasta ja sitä syntyvääkin, olivatpa ne hänen omiaan tai ei.

Vierailija
12/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti fiksu ja looginen ihminen on muuttunut ihan nukeksi! Se on järkyttävää tajuta, ja en tajua, miten en ole sitä aiemmin nähnyt. Niiden suhde on just silleen " yes dear" -tyyliin, mitä vaan tämä nainen sanoo.

ne lapset siinä mua mietityttääkin, kun molemmat vanhemmat on jotenkin muuttuneet ihan toisiksi mitä ovat olleet. Onko nämä just sellaisia tapauksia, mistä saa lukea lehdestä, että äiti ei enää jaksanut, isä löysi lapset kuristettuna sängystään?.....

ap

Vierailija
13/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on äärimmäisen vaikea se ensimmäinen vuosi lapsen kanssa ja vielä väsyttävämmäksi se tulee kun odottaa toista. Tiesitkö että pienten lasten vanhemmat eroavat usein ensimmäisen vuoden aikana.. Ja todennäköisesti juuri sen vuoksi että lapsen tulon aiheuttama väsymys yllättää, kiristää hermoja ym.. Se saa ihmisen muuttumaan rajusti lyhyessäkin ajassa ja tahtomattaan..

Vierailija
14/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tämä ystävä nyt tarvitsevan enemmän tukea ja apua kuin pahaksi leimaamista. Miten häntä voisi auttaa? Voisiko lasta ottaa hetkeksi itselle, että nainen pääsee vaikka hierojalle tai shoppailemaan? Kysyä, miltä tuntuu saada toinen lapsi? Miten menee? Ja lämpimästi sanoa, että tuntuu kyllä mielettömän pahalta, että sua ap syyllistetään. Sanot, että molemmat heistä ovat tärkeitä. Vaikka nyt kyllä kirjoituksestasi kuvastuu muuta.

Itse ainakin ystäväni seotessa ja ollessa ilkeä astuin hieman takavasemmalle, mutta ilmoitin olevani aina käytettävissä ja tukevani häntä joka hetki, kun hän sitä tuntee tarvitsevansa. IHmisellä ei ole helppoa yksin ja ilkeänä. Häntä ei saisi jättää yksin. Ilkeys on merkki sisäisestä huonovointisuudesta. Auta.

Vierailija
15/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäin nainen on mukava, rauhallinen ja fiksu, mutta enpä tiedä, mitä siellä perheen sisällä tapahtuu... Mies ei voi suunnitella mitään menoja, koska nainen ei anna lupaa (!) ja jos lupa johonkin on herunut, nainen yleensä pilaa matkan soittamalla haukkumasoittoja kesken kaiken. Perheessä on kaksi lasta, jotka viimenäkemällä olivat huolestuttavan syrjäänvetäytyviä. Mutta milläs puutut asiaan? Tuntuu keinot olevan vähissä. Tämä siis tuli mieleeni ap:n kaveriperheestä. Ap, ajattelepa kavereittesi sukupuolet toisinpäin; miltä tilanne näyttäisi jos tossukka olisikin nainen ja päällepäsmäri mies, kuten yleensä? Pelkäisitkö että perheessä on perheväkivaltaa tms.?

Vierailija
16/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mielessäs käynyt et ehkä se mies on muuttunut ja haluaa olla perheensä kanssa! idiootti

Vierailija
17/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää osata päästää irti siitä miespuolisesta kaveristasi. Minunkin miehelläni oli tiivis ja läheinen kaveriporukka, jossa käytiin mm. sekasaunaussa. Mutta niinpä vain kävi, että kun kaveriporukka alkoi kukin seurustella tahoillaan, jäi myös sekasaunominen. Sellasta se on, ei kaikki voi jatkua samanlaisena kuin sinkkuina teini-ikäisenä. Itse en myöskään hyväksynyt sekasaunomista, ja mieheni hyväksyi asian (eipä hänkään olisi halunnut minua sekasaunaan, joten ei se aivan viatonta ollut kumminkaan).

Et sinä mun mielestä oikein muuta voi tehdä, kuin lopettaa yhteydenpidon. Kaverisi ottaa kyllä sinuun yhteyttä, jos haluaa. Mun mielestä sun ei kuulu puuttua heidän asioihinsa, eikä ole sun asiasi arvostella jonkun toisen olevan tossun alla. Ihmiset muuttuu.

Vierailija
18/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla ap lapsia itellä? Luulen ettei ole. Et selvästikään pysty asettumaan kaverisi asemaan..

ja tollanen toisten miesten sylissä kiehnääminen on typerää. Todella typerää ja teini touhua!

Ehkä kaverisi on todella väsynyt? rankkaa kun on noin pieni ja taas raskaana. Voisit ehkä tehdä palveluksen ja unohtaa vihasi. Eihän sun oo pakko olla heidän kanssa tekemisissä.. Suosittelen että lopetat sen miehen kans vehtaamisen, vaikuttaa siltä ettei miestä etes kiinnosta seurasi, jos se ei itse hankkiudu teijän porukkaan.

Oli tössykkä tai ei niin itse on valinnut osansa olla tössykkä, tai naisen palvelija. Kukaan ei toista voi muuttaa. Se on lähdettävä itsestä. Jos suostuu kynnysmatoksi niin se on aika paljon oma moka.

Vierailija
19/19 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on tän miehen kanssa yleensä vaan juteltu ja naurettu ja parannettu muailmoo kun on nähty, eikä muuten pidetä mitään yhteyttä.

En sitten tiedä, miksi sellainen koetaan uhkaavaksi tai sopimattomaksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi