Onko järkeä tai outoa mennä kampaajalle iham vaan pesettämään hiukset ja föönauttamaan hiukset juhliin?
Hiukseni eivät osu ihan olkapäille ja ovat ohuet. Niihin ei oikein saa mitään kampausta ja kiharat lyhentävät liikaa. En osaa itse föönata hiuksia kunnolla ja olisi juhlat tiedossa. Onkohan tuosta hyötyä mennä juhlapäivänä kampaajalle pesettämään ja föönaamaan hiukset?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan lyhyt polkkatukka. Millaisia kampauksia tähän saisi? Hiukset on vielä tosi ohuetkin, että mitkään letitykset tms ei näytä hyvältä :(
Niin minullakin, mutta taitava kampaaja sai hiukseni näyttämään melkein pitkiltä ja upea kampaus kesti koko illan.
Hiukset kiharrettiin, tupeerattiin, tyveen kuivashampoota ja lakkaa. Pienen pienet letit kummallekin puolen päätä, jotka sitten ikäänkuin avattiin leveiksi ja litteiksi leteiksi kiharoiden sekaan. Osa kiharoista kiinnitettiin ylös taakse ja näytti ihan siltä kuin minulla olisi ollut isompikin nuttura.
Vierailija kirjoitti:
Onko hölmöö käydä pesettämässä ja pyytää jonkinmoinen lettikampaus? Mulla myös ohuet ja olkapäille. En osaa letittää lainkaan itse. Ei sellaisia K Kardashian lettejä vaan joku nutturaranskis.
Miksi se olisi hölmöä, kun se juuri on kampaajan työtä.
Pesu ja föönaus ei tosiaan tarkoita, että sinulle tehdään juhlakampaus! Kerro rehellisesti kampaajalle, että haluat föönaamalla tehdyn juhlakampauksen; siihen tarvitaan erilaisia kiinnitysaineita hiuslaadusta riippuen jne.
Hiuksia ei ole pakko pestä joka päivä. Itse saan hyvällä föönauksella tai vaikka rullakampauksella hiuksiini nostetta moneksi päiväksi, oletan että kampaajalla käynyt vielä enemmän.