Onko 1,5 h salilla jo liikaa?
Tapahtuuko kehitystä enää? Muistan että mulle joskus sanottiin että tuntiin pitäis saada kaikki.
Kommentit (28)
Oon salilla vähintään aina 2 tuntia. Kävelen juoksumatolla tai juoksen 20-30 minuuttia-. Sitten poljen kuntopyörää 20 minsaa. Loppu ajan nostelen painoja. Nostelujen välissä on minuutin tauko aika ennen uutta sarjaa niin kyllähän siinä aikaa menee jotta saa nosteltua tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. tunti riittää. Siihen sisältyy alkulämmittely ja loppuverryttely.
Itse asiassa kireitä lihaksia ei pidä venytellä vaan vasta pari tuntia treenin jälkeen.
Itseasiassa olet paviaani. Aivan hyvin voi venytellä settien välissä, tyylejä on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. tunti riittää. Siihen sisältyy alkulämmittely ja loppuverryttely.
Itse asiassa kireitä lihaksia ei pidä venytellä vaan vasta pari tuntia treenin jälkeen.
Itseasiassa olet paviaani. Aivan hyvin voi venytellä settien välissä, tyylejä on monia.
Kas, meillähän tuli oikein asijantuntia paikalle. Sinä varmaan vietät tosiaan sen kolme tuntia salilla aikaasi
Pienet torkut laitteissa tekee hyvää.1,5 h kuulostaa somessa mahtavalta!
Voimapainotteisessa treenissä menee minulla helposti puolitoista tuntia kunnon venyttelyineen. Massatreenit menivät aikoinaan läpi noin tuntiin.
Äkkiä menee tuo aika. Itse teen 2-3 raskasta liikettä, jokaisessa 2-5 raskasta työsarjaa ja sarjatauot 3-5 min. Tuohon lämppärit ja venyttelyt päälle niin joku pari tuntia menee heittämällä.
Nostan esiin toisen näkökulman. Jatkuvat pitkät treenit alkavat jossain vaiheessa tuntua tylsiltä ja kenties jopa harrastus loppuu kokonaan. Napakka lyhyehkö treeni niin jaksaa treenata sitten vanhanakin
1,5h on mulla sellainen vakiomittainen. Sen verran jo ikää, että lämmittelyihin käytän reilusti aikaa. Peruslämmittelyiden jälkeen nousevilla painoilla muutama sarja kohti treenipainoja.