Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1,5 h salilla jo liikaa?

Vierailija
10.08.2022 |

Tapahtuuko kehitystä enää? Muistan että mulle joskus sanottiin että tuntiin pitäis saada kaikki.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5h on mulla sellainen vakiomittainen. Sen verran jo ikää, että lämmittelyihin käytän reilusti aikaa. Peruslämmittelyiden jälkeen nousevilla painoilla muutama sarja kohti treenipainoja.

Vierailija
22/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon salilla vähintään aina 2 tuntia. Kävelen juoksumatolla tai juoksen 20-30 minuuttia-. Sitten poljen kuntopyörää 20 minsaa. Loppu ajan nostelen painoja. Nostelujen välissä on minuutin tauko aika ennen uutta sarjaa niin kyllähän siinä aikaa menee jotta saa nosteltua tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. tunti riittää. Siihen sisältyy alkulämmittely ja loppuverryttely.

Itse asiassa kireitä lihaksia ei pidä venytellä vaan vasta pari tuntia treenin jälkeen.

Itseasiassa olet paviaani. Aivan hyvin voi venytellä settien välissä, tyylejä on monia.

Vierailija
24/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. tunti riittää. Siihen sisältyy alkulämmittely ja loppuverryttely.

Itse asiassa kireitä lihaksia ei pidä venytellä vaan vasta pari tuntia treenin jälkeen.

Itseasiassa olet paviaani. Aivan hyvin voi venytellä settien välissä, tyylejä on monia.

Kas, meillähän tuli oikein asijantuntia paikalle. Sinä varmaan vietät tosiaan sen kolme tuntia salilla aikaasi

Vierailija
25/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet torkut laitteissa tekee hyvää.1,5 h kuulostaa somessa mahtavalta!

Vierailija
26/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimapainotteisessa treenissä menee minulla helposti puolitoista tuntia kunnon venyttelyineen. Massatreenit menivät aikoinaan läpi noin tuntiin.

Vierailija
27/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä menee tuo aika. Itse teen 2-3 raskasta liikettä, jokaisessa 2-5 raskasta työsarjaa ja sarjatauot 3-5 min. Tuohon lämppärit ja venyttelyt päälle niin joku pari tuntia menee heittämällä.

Vierailija
28/28 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan esiin toisen näkökulman. Jatkuvat pitkät treenit alkavat jossain vaiheessa tuntua tylsiltä ja kenties jopa harrastus loppuu kokonaan. Napakka lyhyehkö treeni niin jaksaa treenata sitten vanhanakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän