tapasin miehen. en haluaisi heti seksiä. monennella treffeillä
Kommentit (11)
Löytää niitäkin jotka antaa heti. Saat pihtarin maineen eikä usko sun olevan seksistä kiinnostunut muutenkaan, eli ei sitten kiinnostu susta jos et anna viimestään tokilla treffeillä. Valitettavaa mutta totta.
Mutta ihan vakavasti: Älä ole dorka äläkä mieti enää, vaan anna jo. Voithan itsekin nauttia siitä.
Jos mies ehtii muodostaa käsityksen aktiivisuudestasi ennen avautumistasi niin goodbye. Paitsi ellet ole maailman-ihanin-tyttö-jota-kannattaa-odottaa-tuomiopäivään-asti. Tai sitten kaveri on impotentti/homo, mikä sinunkin ehkä kannattaisi ottaa selville ennen kuin alatte valita verhoja kämppään!
teineille tuollainen laskeminen ehkä yleisempää :)
Eli seksiä sitten kun itsestä hyvältä ja oikealta tuntuu. Joskus tuntuu hyvältä ja oikealta jo ekalla treffikerralla, joskus vaatii 10 treffikertaa ja joskus satakaan ei riitä :)
stna tätä kaksinaismoralistista yhteiskuntaa!!!
jos ei mies jaksa odottaa sen aikaa et nainen haluaa saa mennäkkin hakemaan helpotusta muualta. Itsellä monenlaisia aikoja tohon seksiin, nuotempana tosi nopeasti ja nyt vanhempana aika hitaasti. Tais mennä ainakin tommonen 10 tapaamista ennen seksiä
Sitten menet sänkyyn kun siltä tuntuu! Mulla on itselläni ollut tapana aloittaa seksielämä aika nopeasti, kaverillani taas on mennyt jopa kaksi kuukautta ennen ekaa kertaa. Kummallakaan ei ole ikinä ollut vaikeuksia saada tai pitää miestä. :)
Minkä ikäinen olet? Ymmärrän, että teininä saatetaan laskea kertoja, mutta kyllä aikuiset ihmiset harrasvat seksiä silloin, kun se molemmista hyvältä tuntuu. Aikuiset miehet eivät ihmettele, vaikka mieliteko iskisi ekoilla treffeillä, mutrta eivät myöskään, jos se iskee viidensillä trefeillä.
Itse olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen, joten sänkyyn on päädytty suht nopeasti, viimeistään kolmansilla treffeillä. Mutta korostan, että olen ollut hyvin kranttu sen suhteen, kenen kanssa olen viitsinyt toisille treffeille (puhumattakaan kolmansista treffeistä )lähteä... Useimmat treffit ovat jääneet yhteen kertaan.
Nykyisen mieheni kanssa mieli olisi tehnyt jo ekalla kerralla. Niinpä ennen toisia treffejä sen hänelle kerroin ja sanoin, että jos hänen tekee sitten mieli, niin voidaan rakastella. Hän arvosti suoruuttani kovasti. Oli oikein romanttinen ilta ja se päätyi lakanoiden väliin ilman turhia kissa-hiiri-leikkejä.
Anyway, jos treffeille menee kaksi aikuista ihmistä, silloin tutustutaan ensin ja molemmat kuuntelee toisiaan.
Mutta ei kai ekoilla eikä tokilla ainakaan. Ehkä kolmansilla, jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.
Tai sitten vasta aamenen jälkeen ;)