Pentukoira
Miten kiellän koiranpentua haukkumasta ja syömästä tapettia seinästä? Oon huutabu kurkun karheeksi ja ottanu niskasta kii ja huutany "hyi ja ei"
Kommentit (10)
Tarjoat joka kerta muuta purtavaa tilalle
Kuka tuollaiselle idiootille on suostunut myymään koiranpennun?
Toivottavasti et ole tosissasi.
Eläinsuojelun asia tuommoinen karjuminen ja niskasta nyppiminen.
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojelun asia tuommoinen karjuminen ja niskasta nyppiminen.
Niin mulle kasvattaja neuvoi ja olen 6 koiraa kasvattanut. Nyt vain tarviin apua kun kyseessä vaativa rotu. Ja ihan kennelistä ostin ja maksoin paritonnia koirasta. En vaan tykkää kun tuhoaa asuntoni ap
Ohjaa se sallitun tekemisen pariin. Koiralla pitää olla tarpeeksi luvallisia aktiviteetteja ja mahdollisuuksia purkaa energiaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojelun asia tuommoinen karjuminen ja niskasta nyppiminen.Niin mulle kasvattaja neuvoi ja olen 6 koiraa kasvattanut. Nyt vain tarviin apua kun kyseessä vaativa rotu. Ja ihan kennelistä ostin ja maksoin paritonnia koirasta. En vaan tykkää kun tuhoaa asuntoni ap
Hahaa! Mäyräkoira ilmeisesti! Ja virhe ekaksi koiraksi. Sydämellä koira voitetaan!
Etsi tietoa oikeasta koirankoulutuksesta ja hanki naksutin, makupalat. Koira tajuaa "ei" tai "saa" vähemmästäkin ja voi ohjata oikeaan. Ei tarvitse karjua tai repiä, se voi lisätä huonoa käytöstä tai häriintyy koko koira. Muista kehua koiraa ja ole kärsivällinen riiviön kanssa.
Purupuru! Munsk-Munsk! Tapetti on hyvveee!
T. Dogisi
Aktiviteetit. Älä karju tai pahoinpitele sitä.
Luovu koirasta