Saat lottovoiton: Minkä taideteoksen ostaisit kotiisi?
Kommentit (94)
https://images.app.goo.gl/b4hcFan9sHRQ6YD99
Tässä on jotain aivan maagista.
Ei van ole ostettavissa, kun on varastettu taidemuseosta eikä ole tähän päivään mennessä löydetty.
Liekö roikkuu jonkun miljardöörin salakabinetissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin jonkun pienen veistoksen. Sellaisen karhean ja rosoisen pinnalta. En tiedä yhtään, miksi ne vetoaa muhun.
Ai et tiedä vai. Ryhmysauva tulee mieleen.
Maalauttaisin muotokuvan kissastani.
lotto tukenut jo 30v huu haa muka taiteilija artisteita EN TODELLA OSTAISI HEIDÄN TUOTOKSIAAN JONKUN TILAN MISSÄ NÄITÄ LOISIA "KOULUTETAAN" VOISIN OSTAA JA PURKAA HETI POIS OPETUS TASO ON SIROLA OPISTON JÄÄNTEITÄ POLITRUKKI KOULUTUKSESTA.
Jonkun Everett Peckin maalauksista.
Ostaisin Tokmannista Salvador Dalin Kellot julisteen ja kehystäisin sen.
Lopuilla ostaisin bensaa ja kaliaa.
voisin ostaa fingerpori sarjakuvan originaalit ja niillä sitten tapetoisin jonkun huoneen seinät-
POLITRUKKI PASKAA kirjoitti:
lotto tukenut jo 30v huu haa muka taiteilija artisteita EN TODELLA OSTAISI HEIDÄN TUOTOKSIAAN JONKUN TILAN MISSÄ NÄITÄ LOISIA "KOULUTETAAN" VOISIN OSTAA JA PURKAA HETI POIS OPETUS TASO ON SIROLA OPISTON JÄÄNTEITÄ POLITRUKKI KOULUTUKSESTA.
Vedäs nyt happea välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin jonkun pienen veistoksen. Sellaisen karhean ja rosoisen pinnalta. En tiedä yhtään, miksi ne vetoaa muhun.
Välillä tekee mieli maalata peniksiä. Ihan kiusallaan. Tykkään seisovan peniksen ja kivesten muodosta.
Mun sisko käveli kerran Kiasmassa. Tutki omituisesti kaikkea näkemäänsä. Yksi ulkomaalainen mies tuli sanomaan mun siskolle, että se on paras taideteos täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekee mieli maalata peniksiä. Ihan kiusallaan. Tykkään seisovan peniksen ja kivesten muodosta.
Siis siitä suiposta kaaresta ja palloista sivuilla. Näyttää kivalta.
Kaikki Klimtin teokset vetävät puoleensa. Ehkä myös kokoelma erikokoisia Buddhan päitä, valkoisia ja pronssisia.
Pitäisi voittaa ainakin sellaiset 50 miljoonaa, että olisi varaa van Goghiin nykypäivänä. Ikionnellinen olisin mistä tahansa hänen tekemästään. Aina, kun näen hänen töitään livenä, haluaisin vain jäädä sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko käveli kerran Kiasmassa. Tutki omituisesti kaikkea näkemäänsä. Yksi ulkomaalainen mies tuli sanomaan mun siskolle, että se on paras taideteos täällä.
Siskosi vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Klimtin teokset vetävät puoleensa. Ehkä myös kokoelma erikokoisia Buddhan päitä, valkoisia ja pronssisia.
Se voisi näyttää makeelta, jos olisi klimtimäisesti eri kokoisia peniksen ja kiveksen muotoja eri väreissä sommiteltu eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskosi vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
No, hiukan erikoinen. Meni oikein lähelle patsaita ja tutki tarkkaan näkemäänsä. Kierteli ympäriinsä.
Omakuvan takan päälle. Kertoo koko perheelle kuinka erinomainen ihminen olen ja miksi olen se perheen pää. Haluan nähdä itseni joka aamu ja haluan myös perheeni näkevän minut, niin tietävät miksi heillä on kaikkea ja minkä he kaikki voivat menettää sekunneissa.