Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat lottovoiton: Minkä taideteoksen ostaisit kotiisi?

Vierailija
10.08.2022 |

Kysymys otsikossa!

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin itse.

Liian monen (ainakin kotimaisen) taiteilijan jälki on kuin suoraan 8-vuotiaan siveltimestä. 

Vierailija
22/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/b4hcFan9sHRQ6YD99

Tässä on jotain aivan maagista.

Ei van ole ostettavissa, kun on varastettu taidemuseosta eikä ole tähän päivään mennessä löydetty.

Liekö roikkuu jonkun miljardöörin salakabinetissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin jonkun pienen veistoksen. Sellaisen karhean ja rosoisen pinnalta. En tiedä yhtään, miksi ne vetoaa muhun. 

Ai et tiedä vai. Ryhmysauva tulee mieleen.

Vierailija
24/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalauttaisin muotokuvan kissastani.

Vierailija
25/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai avomaankurkku

Vierailija
26/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lotto tukenut jo 30v huu haa muka taiteilija artisteita EN TODELLA OSTAISI HEIDÄN TUOTOKSIAAN JONKUN TILAN MISSÄ NÄITÄ LOISIA "KOULUTETAAN" VOISIN OSTAA JA PURKAA HETI POIS OPETUS TASO ON SIROLA OPISTON JÄÄNTEITÄ POLITRUKKI KOULUTUKSESTA.

Vierailija
27/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun Everett Peckin maalauksista.

Vierailija
28/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna-Liisa Hakunilan ostarilta.

Vierailija
29/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Tokmannista Salvador Dalin Kellot julisteen ja kehystäisin sen.

Lopuilla ostaisin bensaa ja kaliaa.

Vierailija
30/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ostaa fingerpori sarjakuvan originaalit ja niillä sitten tapetoisin jonkun huoneen seinät-

Vierailija
31/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

POLITRUKKI PASKAA kirjoitti:

lotto tukenut jo 30v huu haa muka taiteilija artisteita EN TODELLA OSTAISI HEIDÄN TUOTOKSIAAN JONKUN TILAN MISSÄ NÄITÄ LOISIA "KOULUTETAAN" VOISIN OSTAA JA PURKAA HETI POIS OPETUS TASO ON SIROLA OPISTON JÄÄNTEITÄ POLITRUKKI KOULUTUKSESTA.

Vedäs nyt happea välillä.

Vierailija
32/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin jonkun pienen veistoksen. Sellaisen karhean ja rosoisen pinnalta. En tiedä yhtään, miksi ne vetoaa muhun. 

Välillä tekee mieli maalata peniksiä. Ihan kiusallaan. Tykkään seisovan peniksen ja kivesten muodosta.

Vierailija
33/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko käveli kerran Kiasmassa. Tutki omituisesti kaikkea näkemäänsä. Yksi ulkomaalainen mies tuli sanomaan mun siskolle, että se on paras taideteos täällä.

Vierailija
34/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tekee mieli maalata peniksiä. Ihan kiusallaan. Tykkään seisovan peniksen ja kivesten muodosta.

Siis siitä suiposta kaaresta ja palloista sivuilla. Näyttää kivalta.

Vierailija
35/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Klimtin teokset vetävät puoleensa. Ehkä myös kokoelma erikokoisia Buddhan päitä, valkoisia ja pronssisia.

Vierailija
36/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi voittaa ainakin sellaiset 50 miljoonaa, että olisi varaa van Goghiin nykypäivänä. Ikionnellinen olisin mistä tahansa hänen tekemästään. Aina, kun näen hänen töitään livenä, haluaisin vain jäädä sinne asumaan.

Vierailija
37/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko käveli kerran Kiasmassa. Tutki omituisesti kaikkea näkemäänsä. Yksi ulkomaalainen mies tuli sanomaan mun siskolle, että se on paras taideteos täällä.

Siskosi vaikuttaa hyvältä tyypiltä.

Vierailija
38/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Klimtin teokset vetävät puoleensa. Ehkä myös kokoelma erikokoisia Buddhan päitä, valkoisia ja pronssisia.

Se voisi näyttää makeelta, jos olisi klimtimäisesti eri kokoisia peniksen ja kiveksen muotoja eri väreissä sommiteltu eri suuntiin.

Vierailija
39/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskosi vaikuttaa hyvältä tyypiltä.

No, hiukan erikoinen. Meni oikein lähelle patsaita ja tutki tarkkaan näkemäänsä. Kierteli ympäriinsä.

Vierailija
40/94 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakuvan takan päälle. Kertoo koko perheelle kuinka erinomainen ihminen olen ja miksi olen se perheen pää. Haluan nähdä itseni joka aamu ja haluan myös perheeni näkevän minut, niin tietävät miksi heillä on kaikkea ja minkä he kaikki voivat menettää sekunneissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi