Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Loirin tammikuussa saama diagnoosi salaisuus?

Vierailija
10.08.2022 |

Edes sairaalaa ei kerrota

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri, että hänellä oli ruokatorvi-  ja maksasyöpä.

Vierailija
2/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.

Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitäisi se saada edes tietää? Ja uutisissa luki, että kahta eri syöpää sairasti.

Vierailija
4/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Tervo kertoi, että todettiin ruokatorven syöpä ja maksasyöpä. Loiri oli itse Tervolle kertonut.

Tiedetään, että maksasyöpä on tappava joten elinaikaa 2- 6kk. Eli kuitenkin yli 6kk.

Nuo syövät saa ryyppäämällä!

Vierailija
5/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuoko se jotain lisäasarvoa, jos saa tietää, mitä syöpää sairasti. Häntä olisi voitu vielä hoitaa. Lääkäri oli sanonut, että edessä olisi leikkauksia ja toipumisia niistä noin  2 vuotta, mutta Loiri ei halunnut ryhtyä tähän leikkiin, vaan valitsi luomukuoleman. 

Vierailija
6/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin saa, mutta eihän Loiri ei enää vuosiin ryypännyt. Ei luultavasti olisi elänyt näinkään kauan, jos olisi ryypännyt vielä.

Vierailija
7/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 eri syöpää sairasti ja kyllähän ne aika nopeesti kerrottiin, että kyseessä oli sekä ruokatorven syöpä että maksasyöpä.

Kun hetken aikaa malttaa, niin yleensä ne asiat kyllä kerrotaan.

Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
8/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, on se kyllä ikävää

Vierailija
9/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtään syytä, miksi se olisi pitänyt tätä aikaisemmin kertoa. Varmaan ihan jokaiselle sallittua jättää tämä elämä omien läheistensä seurassa ilman valtavaa mediamyllytystä, joka tuosta tiedosta olisi seurannut. Hyvästinsä suurelle yleisölle oli jo jättänyt ja kohteliaasti kertonut, että pitkien haastattelujen aika on ohi.

Eri asia, jos on jotain kesken olevia vastuita jotka pitäisi delegoida eteenpäin, mutta ei Loirilla ollut.

Vierailija
10/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.

Vierailija
11/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten diagnoosit eivät minulle kuulu, ja minun mielestäni omaisilla pitää olla sururauha.

Yleisellä tasolla kuitenkin totean, että on aika harvinaista, että syöpä sattuu kahteen erilliseen paikkaan yhtä aikaa. Usein kysymys on siitä, että muualta alkunsa saanut syöpä leviää maksaan. Näin on käynyt läheisellenikin.

Vierailija
12/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo ollenkaan alkoholia ja minulla on suolistosyöpä. Isäni ei juonut myöskään ja kuoli vatsasyöpään. Ystävättärelläni on maksasyöpä eikä juo juuri ollenkaan. Ei pidä levittää valheellista tietoa. Suolistosyöpä lähettää usein etäispesäkkeitä maksaan ja/tai keuhkoihin.Eli maksasyövän alkuperäinen syy on usein suolistosyöpä.

Eivät tietenkään kaikki noita syöpiä sairastavat ole käyttäneet alkoholia, mutta ilmeisesti runsas alkoholin käyttö on yksi riskitekijä moneen vaivaan ja sairauteen.

Vierailija
13/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan hän oli ollut jo pitemmän aikaa saattohoidossa. Hyvin se asia kutienkin oli saatu pidettyä julkisuudelta piilossa.

Vierailija
14/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokatorven syöpä ylettömästä syömisestä ja maksasyöpä ylettömästä ryyppäämisestä. Simple as that !

Vierailija
15/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Oliko sulle jokin ylläri ettei loiri sylkenyt lasiin etenkään nuorena/keski-ikäisenä? Ja ystäviensä mukaan oli hyvinkin sinut tilanteensa kanssa eikä panikoinut ym kuten esim sinä.

Vierailija
16/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokatorven syöpä ylettömästä syömisestä ja maksasyöpä ylettömästä ryyppäämisestä. Simple as that !

Tai toisinpäin. Samaa ruokatorvea se alkoholikin elimistöön kulkee ja ärsyttää limakalvoja mennessään ja syömälläkin onnistuu saamaan rasvamaksan.

Jokainen pitäköön huolen omista syömisistään ja juomisistaan ettei tarvitse sitten syövän iskiessä katua tekemisiään ja sönköttää kuinka en mä arvannut/tiennyt.

Loiri suhtautui omaan tilanteeseensa tyynesti. Elämästä kun kukaan ei selviä hengissä.

Vierailija
17/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan terveystiedot jokin salaisuus? Iske ne samalla tänne, mekin halutaan tietää.

Vierailija
18/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tietämätön typerys

Vierailija
19/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan mukaan hän oli ollut jo pitemmän aikaa saattohoidossa. Hyvin se asia kutienkin oli saatu pidettyä julkisuudelta piilossa.

No miksi näitä pitäisi julkisuudessa revitellä?

Vierailija
20/34 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin työn puolesta Loirin paristi reilut 20v sitten. Ei hän ihan kunnossa ollut sillonkaan, lääkkeitä oli ihan jäätävä kassillinen, ja kävi niitä napsimassa muiden iltaa viettäessä.

Mukava mies. Jään kaipaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme