Höh. Nyt mulla on sitten 45v sellaiset hiukset, joita olen halunnut 18 vuotiaasta asti
Kommentit (15)
Sama juttu. Nyt on pitkät paksut hiukset ekaa kertaa elämässä. Naama on vaan kuin rusina ja painoa 50 kg liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko asenne ollut yhtä perseestä jo 18-vuotiaasta asti?
On.
Nyt oon vartalolta makkaroitunu pötikkätankki, jota ei pelasta, vaikka hiukset ois kultalankaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Nyt oon vartalolta makkaroitunu pötikkätankki, jota ei pelasta, vaikka hiukset ois kultalankaa.
Ap
No olisiko kivempi olla makkaroitunut pötikkätankki karheilla lyhyillä hiuksilla, joiden seasta hilsehtivä päänahka kuultaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
No nyt ei tarvitse kuin laihduttaa itsensä kuntoon, se on helppoa!
Tämä on muuten jännä juttu. Varmaan joku hormonaalinen syy on tuohon. Minulla ja sisarellani on kolmenkympin jälkeen tullut laineikkaat hiukset. Minä, liruletti olen aivan ihmeissäni nyt 44-vuotiaana, kun hiukset on luonnostaan kivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
No nyt ei tarvitse kuin laihduttaa itsensä kuntoon, se on helppoa!
Laihduttaminen ei ole helppoa. Mutta joo, jos tukka on hyvin ja kroppa ei miellytä, niin kai se on ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ap
No olisiko kivempi olla makkaroitunut pötikkätankki karheilla lyhyillä hiuksilla, joiden seasta hilsehtivä päänahka kuultaa?
olet niin oikeassa!
Maailman turhimmat asiat top 3.
1 Paavin pallit
2. Nunnan nännit
3. Goal -hiukset makkaroituneella pötikkätankilla
Mulla on syövän jälkeen ihana laineikas lyhyt tukka, joka antaa tyhmimmille syyn luulla, että olen l.sbo. Pitkäksi hiukset tuskin koskaan kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Nyt on pitkät paksut hiukset ekaa kertaa elämässä. Naama on vaan kuin rusina ja painoa 50 kg liikaa.
Jos sun naama on lihavana rusina niin laihana se olisi vielä rusinampi. Ajattele positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä juttu. Varmaan joku hormonaalinen syy on tuohon. Minulla ja sisarellani on kolmenkympin jälkeen tullut laineikkaat hiukset. Minä, liruletti olen aivan ihmeissäni nyt 44-vuotiaana, kun hiukset on luonnostaan kivat.
Täällä sama!!
Miten niin myöhäistä? Meinasitko kuolla huomenna?