Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko vaatteen jonka värin tiedät sopivan sinulle älyttömän hyvin, vai sen värisen josta itse pidät hieman enemmän?

Vierailija
10.08.2022 |

Kaksi mekkoa kahdessa värissä. Tummanvihreä ja tummanpunainen. Tummanvihreä on ainoa väri josta ikinä olen saanut kehuja kuinka hyvin se sopii minulle ja huomaan itsekin että se käy hyvin väreihini. Punaisesta väristä pidän muuten vaan paljon, sitä on mm sisustuksessanikin käytetty monessa kohtaa. Kumman valitsisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sopivat molemmat värit. Oikean sävyinen vihreä korostaa vihreitä silmiäni. Itse pidän enemmän punaisesta, joten valitsisin sen mikäli voisin ottaa vain yhden. Itse löydän niin harvoin mieluisia vaatteita ,että todennäköisesti ostaisin molemmat.

Vierailija
2/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sen mikä itseä enempi miellyttää. Väärän värisissä vaatteissa olen vaivautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin sen värisen mekon, joka minulle sopisi parhaiten. Olen liian monta kertaa antanut lempiväreilleni periksi ja loppujen lopuksi en viihdy lempiväri päälläni.

Vierailija
4/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sen mikä itseä enempi miellyttää. Väärän värisissä vaatteissa olen vaivautunut.

Tykkään kyllä kummastakin! Sehän tässä hankalaa onkin. Punaista on enemmän kaapissa, koska harvoin löytyy oikean sävyisessä vihreässä vaatteita ja vieläpä sellaisia joista pidän. Mietin että punaiseen on ehkä helpompi yhdistää kenkiä/laukkuja jotka on minulla valtaosin mustia. Ap

Vierailija
5/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni sopivat molemmat värit. Oikean sävyinen vihreä korostaa vihreitä silmiäni. Itse pidän enemmän punaisesta, joten valitsisin sen mikäli voisin ottaa vain yhden. Itse löydän niin harvoin mieluisia vaatteita ,että todennäköisesti ostaisin molemmat.

Joo, minulla myös tummanvihreät silmät ja tosiaan ne harvat kerrat kun joku on kehunut jonkun värin sopivan minulle on se ollut tummanvihreä vaate.

Vierailija
6/6 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mistä pidän. Olen sellainen tylsän maantienharmaa ja minulle sopii lähinnä tylsät mitäänsanomattomat värit. Mutta rakastan vahvoja värejä ja kontrasteja joten niitä myös käytän, sopi tai ei. Tulee niin energinen olo pukeutua vaikka sähkönsiniseen ja mustaan. Ja ankea olo jos vedän päälle jotain harmaansinistä ja beigeä jotka mulle "sopii".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi